2016. augusztus 10., szerda

NYÀR 2016



















4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy jelentkeztél! Időről időre benéztem hozzátok, hátha van valami friss hír felőletek! Nagyon szépek a lányok! Hihetetlen, hogy megnyúltak, és milyen nagyot nőttek! És a képekből ítélve, jól vagytok. Nagyon jó volt látni benneteket! Remélem, majd írsz is egy kis beszámolót, hogy mi újság.
    A legjobbakat kívánom nektek.
    Ölelés Gárdonyból,
    Marcsi

    VálaszTörlés
  2. De jó, de jó. :) Én is mindig bekukkantok, hogy hogy vagytok. Örömmel látom, hogy minden rendben, a lányok még mindig gyönyörűek, és jó vagytok. :)

    VálaszTörlés
  3. De jó! Már izgultam... Örömmel látom, hogy milyen szép nagyok lettek a nyáron a kislányok, és az egyik képen téged is felfedeztelek. :) Továbbra is minden jót, jó egészséget!
    Üdv. Ica

    VálaszTörlés
  4. Én is örülök, hogy írtál. Már úgy vártam! Örülök, hogy jól vagytok. A lányok nagyot nőttek és milyen szépek :) Üdv: Kata

    VálaszTörlés