2014. március 26., szerda

még panaszkodom....

...mert olyan jó kiírni magamból, ez most nem hármasikres bejegyzés, csak ki kell raknom a lelkem, vagy inni egy pálinkát, amit nem bírok, úgyhogy inkább írok....
Ma reggel eltoltam a lányokat a babakocsival oviba, lásd lejjebb, 72 kiló összsúly, utána elmentem dolgozni, persze 2 csatlakozást is lekéstem és amilyen "gyakorlott" metrózó vagyok Bécsben, rossz helyen szálltam le, aztán gyalogolhattam még 15 percet.

Munkában mindenkinek rossz kedve volt, hirtelen melegfront, betegek ordítoztak, kollégák kötekedtek, főnök harapós volt, de eltelt az idő, sikerült mindent elintézni, amit akartam.
Utána gyorsan haza, hívtam az autómentöt, közben kimentem a kutyával sétálni. Jött az autómentös, beindította a kocsit, el tudtam vinni a szervizbe, elötte még megpróbáltam a csomagtartóba eröltetni a biciklit, hogy legalább onnan ne kelljen majd gyalogolni az oviba. Nem fért be.
Szervizben leadtam a kocsit, megcsíptem a buszt, ami az ovi félútjáig elmegy, onnan  gyalogoltam.
Csajokat összeszedtem az ovi kertjéböl, Elisa annyira játszott, hogy bepisilt, gyorsan felmentünk a csoportba átöltözni, nagyon kellett sietni, mert fél 5re jött az elsö lakásnézö, egy család 2 kicsi gyerekkel.
Az enyémeket vonszoltam haza, nem akartak, volt sírás, toporzékolás, Marlene leült egy kerítésre, hogy ö most pihen kicsit, nem is lett volna baj, csak nekem sietös volt.
Nagy nehezen haza,  a lakás nagyjából rendben volt, előző éjjel összerámoltam és a vevők késtek kicsit, így tudtunk gyorsan uzsonnázni. Mindg nagyon éhesek, ha hazaérünk.
Az evés után a félájult fáradt gyermekek mintha Red Bullt ittak volna, magukhoz tértek és rohangásztak, kirámoltak mindent.
Marlene lufit fújt a biciklipumpával, Elisa a Barbie elveszett cipőjét kereste, ehhez ki kell pakolni az egész Barbie részleget, mert a rohadék cipö kb. 2 cm, Isabella kezet mosott, kb.5 perce folyt a víz és kiabált, nézd mekkora habot csináltam!!! Àááááá........!!!!!!!!!!!!!!!
Egyfolytában mentem utánuk és raktam el ,amit kipakoltak, hogy legalább addig rend legyen, míg belépnek a vevők.
Le is ment rendben minden, megmutattam mindent, közben jött egy úr a kis bicikliért, amit feltettem a fb-ra, azt vitte el. Szegényke ott várt a folyosón, míg a lakást mutogattam.

Fél hatkor újabb lakásnézö, egy nagyon-nagyon fura ingatlanos és a vevöje. Nem tudom, mi lesz, de alig néztek meg valamit és a vevö rámondta, hogy megveszi.
Nem is örülök neki, mert nem hiszem el neki. A pincét nem is akarta látni, a kertet sem nagyon, most egész este azon agyaltam, mit akartak.
De megveszi, neki sürgösen kell egy lakás és ez jó lesz. Ilyen vevöm még nem volt. Kíváncsi vagyok, jeletkezik-e még. De tuti, hogy nem. Ilyen vevö nincs. Semmi papírt nem írtunk, úgyhogy meg a lakás eladás tovább.

Ezen csodás nap után már könnyű ujjgyakorlatként megfürdettem, megetettem a lányokat, meséltem 3 Anna-Petit, aztán egyet fejböl is, majd elénekeltem a Bóbitát és a lányok elaludtak.
Lehet, hogy mégis kéne egy pálinka......


7 megjegyzés:

  1. Judit ezen ne múljon, van egy két üveg pálesz a hütöben ;)
    ablak nyit küld fénypost

    VálaszTörlés
  2. küldd le azt a pálinkát. sok sz@r után már csak jön valami jó is. a lényeg, hogy a Lányok szépek, egészségesek, a többi meg csak lesz vhogy.kitartás Judit. dius

    VálaszTörlés
  3. Hat nagyon nehez pillanatok voltak ezek meg olvasni is nem hogy atelni.Kitartas Nomi lesz jobb is.A lenyeg hogy nem betegek a lanyok.puszi

    VálaszTörlés
  4. Olyan jol le tudsz irni mindent,oromet ,banatot,problemas vagy vidam esemenyeket.Judit,igy ismeretlenul is szoritok Neked! sok erot,kitartast!
    A lanyok nagyon bajosak,edesek! minden rendben lesz!
    (egy masik) Judit

    VálaszTörlés
  5. Ezt még olvasni is fárasztó volt! Kell az a pálinka néha!!! :) :)

    VálaszTörlés