2014. március 12., szerda

Èjszakai látogatók

Nem minden éjjel, de legtöbbször minimum egy kislány reggelre az ágyamban van.
Estére nagyon elfáradnak, hatkor vacsora, utána fürdés, kakaó, tea, kinek mi, összebújás, fogmosás, mese, aztán legkésöbb fél 8kor alszik mindenki.(nekem kezdödik az én saját idöm, ebben nem csak összerámolás, kutyával kiszaladás a kertbe, takarítás, fürdés van, hanem néha filmnézés, vacsora, csoki, netezés és olvasás is)
Egyszer csak arra ébredek, hogy valaki szólongat a babafigyelön, mamaaaaa....mamaaaaaaaaaaaaa......ha nem sír, próbálok tovább aludni, úgy teszek, mintha nem hallanám, hátha ö is visszaalszik, mert ez nem komoly riasztás, már ismerem, csak próbálkozás.
 Az esetek nagy részében hallom, hogy nyílik a gyerekszoba ajtó és Isabella, mint a villám átszalad a folyosón (fél a sötétben) és felcsapom a takarót mellettem, befészkeli magát és alszik tovább.
Van, hogy Marlene sír, ö álmában szokott, ezt nem tudom nemmeghallani, átmegyek és megsimizem, megvigasztalom, újra elalszik.
Marlene általában reggel 5 körül jön át, heti 3-4szer, kicsit mesél, pisilnie is kell, vagy szomjas.
Elisa ritkán jön, inkább áthív, ö addig óbégat, míg át nem megyek hozzá.
Szintén befészkeli magát mellém, jó szorosan átkarol és alszik tovább.

Egy éjjel Isabella megállt a hálómban és elkezd mesélni valamit, valami nadrágot emleget, de fogalmam sincs, mit beszél, kicsit le vagyok lassulva, hajnali 3 körül nem vág az agyam.
Aha, mondom, oké, gyere a takaró alá, mert megfázol, ö jön, alszik is tovább.
Reggel látom a gyerekszobában a ruhásszekrény ajtaja tárva-nyitva, mondom itt meg mi történt?
Isa megjelenik az ajtóban és pizsama helyett van rajta egy kék virágos harisnya, azon egy sárga-rózsaszín bikini fürdőbugyi és felül egy pöttyös blúz. Mondom, mi van rajtad? Erre Isa, hát véletlenül bepisiltem éjjel és átöltöztem a sötétben, nadrágot nem találtam :-)))))
Az ágyat is lehúzta a drága, ahogy én szoktam....

Engem nem zavarnak, bárhol és bármikor tudok aludni, végül is szeretnek a saját ágyukban is, de  elöfordul, hogy kitúrnak az 160 széles ágyból,  mindhárman szétterülve aludtak az én ágyamban, meg Morti sem akart kimaradni a jóból, direkt a lábamra feküdt, egy ideig megpróbáltam lapjával az ágy szélén egyensúlyozva elaludni, aztán elballagtam kávét főzni és aranyat lelni...mert ki korán kel.....:)







2 megjegyzés:

  1. Édesek :) Nálunk is vándorolnak még ;) De ilyen éjszaka átöltözés még nem volt :D Jót nevettem :)

    VálaszTörlés
  2. Harisnyás bikinis képet nem csináltál ? De drágaság !

    VálaszTörlés