2014. február 2., vasárnap

Szilveszteri meglepi

A szilveszterünk nagyon jól sikerült, a barátnömék jöttek le hozzánk, itt is aludtak, végre eljutottak ide, igaz, nem tervezték, de nagyon jól alakultak a körülmények és mi nagyon örültünk!
Annyira örültem, hogy itt voltak, a keresztlányom és a lányok imadják egymást, meg mi is jókat dumáltunk.
30.án jöttek és 1.-ig maradtak, Eszti barátnöm, férje, a lányuk Lotti, a keresztlányom és Eszti unokatesója, Niki.
A lányok még nem voltak teljesen meggyógyulva, így mi kihagytuk a városnézést velük, de 31.én este, mikor mindenki jobban volt, elmentünk egy órára a Práterbe velük.
Megvártuk az éjfélt, pedig már mindenki kornyadozott, kivéve Isabellát, akit éjjel egykor könyörögtem az ágyba, de még akkor sem akart.
Megengedtem mindenkinek, hogy fennmaradjon, amíg tud, Elisa és Marlene 11kor kidöltek, Isa bírta nagyon a bulit, kimentünk tüzijátékot nézni, nagyon tetszett neki.
Jól zártuk ezt a rettenetes évet, és barátokkal, jó hangulatban kezdtük az ideit.
Anyukámat 7.-én visszavittük Sopronba, ö is jól érezte magát nálunk, de jól el is fáradt a sok kis beteg ápolásában.
Januárban végre viszontláttam Svájcba költözött barátnömet, Orsit, bár még egész éjjel is tudtunk volna tovább beszélgetni, ezért a délutánért is hálás vagyok, hogy végre újra személyesen és ott folytatva beszélgettünk ,ahol tavaly abbahagytuk :-))
Zsókáék is beugrottak, velük is régen találkoztunk, lányok nagyon örültek nekik.
Hát így kezdödött  az évünk...
Elsö bárányhimlösöm

Elisa kapta meg másodiknak

Marlene a harmadik lett, de neki már csak a maradék jutott, kevés pötty

szilveszteri birkózás Polival

Angyali ördög

Hercegnöm

Kb.így is éreztem magam az év utolsó napjain...:-)

A lányok megadták a szilveszter módját

Gyerekpezsgö run!

Szépségem

Fel a bulira a Praterben

Èlöben sokkal szebb volt

Kis vidámparkozás is belefért

Forró puncs és forralt borozás

Igazi balerinák

Kiscsapatom

Orsi, végre!

Nádszálkisasszony ropilábakon Sopronban

Ismerkedés Anne-val

Teljes banda, már Flo sincs egyedül

Isa a született anyuka

Imi  a bajátunk



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése