2014. február 2., vasárnap

Rossz start az új évben

Kicsit "elaludtunk a startnál", mondhatnám így is, mivel az elsö héten még mindenki itthon volt, ki lázasan, ki köhögve, de mindenki betegen.
A második héten kezdödött az ovi, még mindig otthon, nekem már csak 4 ápolási napom maradt, amit felhasználhatok, ha a gyerekek betegek, ezért barátainkat kértem meg, hogy vigyázzanak a lányokra.
Már nem tudom, hogy volt, mert csak a következö nap túlélésére koncentráltam mindig, de a harmadik héten hétfön mindenki ment oviba. À, nem is így írom, könnyebb listába szedni:

3.hét, hétfö- mindenki oviban, délben hívnak, Isabella lázas, munkából elkérezkedni, hazavinni mindhármat.
kedd- mindenki itthon, Andrea vigyázz rájuk kettöig, míg hazaérek
szerda-mindenki itthon, Andi vigyáz rájuk
csütörtök-mindenki oviba, délben hívnak, Elisa rosszul van, nálam a mh-en vizit, Elisa nem lázas, csak fáradt, viszem a mh-re magammal vissza, 2ig munka, majd megyünk a többiekért az oviba
péntek-mindenki itthon, Andi férje vigyáz rájuk 2 órát, míg Andi ideér, nekem muszáj bemenni, fontos.
Andi férje eltéved, negyed 11kor befut, én el a munkába, a legfontosabbakat elintézni, majd fél 2kor haza. Délután 2 lakásnézö. Hál Isten a lakás nem vészes, Andi előző nap összerámolt kicsit. Amit tudok, még gyorsan összerakodok.

Amikor elmentek  a lakásnézök, megfürdettem a lányokat, elaludtak és én csak ültem konyhában és azt gondoltam, hogy gyerünk, gyerünk, mi a következö lépés, most mi jön? És rájöttem, hogy vége a hétnek és vége a nyomásnak, és esküszöm úgy éreztem, most a legjobb lenne leinnom magam a sárga földig, szemeztem a szilveszteri maradék pezsgövel, de nem nyitottam ki, mert tudtam, hogy úgysem bírok egy pohárnál többet inni, azért meg nem érdemes.
Pénteken már senki sem volt beteg, úgy látszik, kellett nekik még egy hét otthon, hogy eröre kapjanak, nem kellett volna eröltetnem, hogy menjenek. Igaz, akkor már szerintem kirúgtak volna.
Beszereztem egy csomó immunerősítőt,  amit most szednek és remélem átvészeljük a telet komolyabb betegség nélkül.

A múlt hetekben minden okés, senki sem beteg és nekem is elmúlt az a nyomás a gyomromról, ami már 2-3 hete ott csücsült.
Rengetegen jönnek lakást nézni, de eddig semmi komoly. A lányok már nagyon unják az idegenek folyamatos látogatását, nem is csodálom. Sajnos csak délután tudom a lakást megmutatni, mert napközben dolgozom, vagy hétvégén, de muszáj, mert el kell adnunk.
Már nagyon várom, hogy legyen vevönk, addig nem tudok semmit intézni az új lakással kapcsolatban, mert nem tudom, mikor költözünk.
A héten 12-en voltak itt érdeklődők, a lakásunk még sosem volt ilyen tiszta és rendes, minden éjjel takarítok, mert tudom, hogy másnap már nem lesz idö rá, amíg ideér az elsö, folyamatosan megyek a gyerekek mögött és rámolom el, amit előszedtek, hogy legalább addig rend legyen, míg megnézik a lakást.  
 Biztos vagyok benne, hogy hamarosan el fog kelni, csak még nem jött el az igazi!
Február óta várok valamire, elöször arra, hogy Harald meggondolja magát és megígéri, hogy megváltozik, aztán, hogy átvészeljem valahogy a válást, hogy elvigye a cuccait különösebb dráma nélkül, hogy meglegyen a munkám, hogy simán menjen a karácsony, hogy ne legyen szövödménye a bárányhimlönek senkinél, ezek mind kipipálva.
Már csak ez a lakáseladás van hátra, aztán lazítás....többet nem várok semmire, hanem élek, hétköznapiasan, mint mindenki, lesz több idöm játszani a gyerekekkel, barátokkal találkozni, csak élni, mint mindenki. Unatkozni nem akarok, nem is tudok, de egy kis semmittevés, miközben a gyerekek körülöttem játszanak és én csak nézem öket,  jól esne.
Hát ez az én nagy kívánságom 2014-re.






9 megjegyzés:

  1. A lehetö legjobbakat kivanom neked Juditkam! <3

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlenül is sok drukk Neked!

    VálaszTörlés
  3. Most már minden rendben lesz Judit, a ló éve pörgős lesz és sikeres!!! Megérdemled Te is most már a nyugodt életet!

    VálaszTörlés
  4. Zugolvasódként kívánok Nektek minden jót az Új évre! Kitartás, minden időben sikerülni fog! Nagyon csinos vagy, csak így tovább! :)
    Andi

    VálaszTörlés
  5. Kitartás Judit!!! Erős vagy, és innen már csak fel fele visz az út!! <3
    Puszillak
    Niki

    VálaszTörlés
  6. Most láttam egy képet facebookon, egyből eszembe jutottál: :D

    Címe: Végre péntek:))))

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1899935_578796715537978_1759557023_n.jpg

    VálaszTörlés