2014. február 27., csütörtök

Február

Kezdünk belerázódni az új évbe, már ideje is lesz, vége a télnek, végre ki tudunk menni.
Egy szem hó sem volt nálunk, vagyis egyszer, fél centi, idén kimaradt a szánkózás, a lányok nagyon várták, hogy essen, minden reggel ellenörizték, hogy van e hó kint.
Sajnos nem jött össze, bár gondolkodtam, elmenjünk-e valahová, ahol esett hó, de aztán nem volt rá idö.
Sokan jönnek lakást nézni, egyáltalán nem tudom megtervezni a heteket, söt napokat sem nagyon.
Végre mindenki meggyógyult, Isabella azért meg a finisben összehozott egy lázgörcsöt, húgyúti fertőzéssel, azt hittem már vége a lázgörcsös időszaknak, hogy kinőtte,de nem...
Este még fenn voltam, mikor fura hangok jöttek a babafigyelöböl, meg mindig be van kapcsolva, mert ha rosszat álmodnak és sírnak (ritkán) akkor gyorsan ott tudok lenni, mielött felébrednének a többiek is.
Mikor indultam a gyerekszobába, már tudtam, hogy lázgörcs, hoztam a gyógyszert, beadtam gyorsan, magához is tért, aztán nyüglödött tovább, átvittem gyorsan hozzám, 2szer hányt, persze az ágyamba, mert erre nem számítottam. Akkor ment felfelé megint a láza, mert a szirupot kihányta, adtam egy kúpot neki meg Essigpatscherl-t (ecetes zokni, itt minden szülö esküszik rá és tényleg hat),akkor lement a láz, reggelig ébren félálomban örködtem, aztán reggel elvittük a lányokat az oviba és beballagtunk a kórházunkba. Ott megállapították a húgyúti fertözést és Isabella kapott antibiotikumot. Azóta mindenki oké, csak én nem...Azt hittem már vége, másfél év roham nélkül, a doki szerint még egy-két évig eltarthat, mire kinövi. Nem is olvasok a neten semmit már, a sok hülyeséget, csak magamat bolondítom meg. Jól lesz, kinövi. Kivizsgálták, nem epilepsziás, elmúlik. Mantra,mantra, mantra......
Most mindenki jól van, egy kis megfázást leszámítva.
Voltunk korizni, nagyon tetszett nekik, sok helyre lehetne menni ,csak annyira rövid az idö, mivel nem alszanak az oviban, du.ötre mindenki k.o.
Három, néha fél négy körül hozom öket el az oviból, hazaérünk, éhesek, fél öt, mire elkezdünk játszani, hatkor vacsora,  fürdés, hétkor fogmosás, lefekvés, mese, éneklés, legkésöbb fél 8kor alszanak.
 Volt, hogy barátnöztünk, este hatig, de akkor már úgy kell bevonszolnom öket az autóból, annyira fáradtak voltak.
Hétvégén persze reggel 6kor fenn vannak, néha lefektetem öket délután, akkor 2-3 órát is aludnának, de este 11kor még nem akarnak aludni, meg az egész heti rendszer bedől.
Remélem tavasszal jobb lesz, nem sötétedik olyan hamar, jobban bírják majd talán.
Vasárnap először életükbe moziba megyünk, szerintem be fognak aludni :-)))
Mostani kedvenc mesék az összes, amiben hercegnök, Barbie-k fordulnak elö, minden ,ami rózsaszín, lila, csillog, csajos és nyálas, Elisa imádja a hercegeket, Marlene az állatokat, Isabella a félelmetes dolgokat, boszi, sárkány, mostoha. A Shreket nagyon szeretik, meg a  rövidebb meséket.
Viszont azt hittem a Szörny Rt. nagyon fog tetszeni nekik, rettegnek tőle.

Van egy film, nem tudom, mi a magyar címe Èjszaka a múzeumban? Ben Stiller a múzeumör, na azt nagyon szeretik,  föleg a "fáreó-t " (fáraó), meg a kicsi embereket benne, még nem látták az egészet végig, de részleteket már igen, ahol nem félelmetes, a vicces részleteken már nevetnek nagyokat.
Mindenki nagyon szeretne már anyuka lenni, meglepö módom föleg Isabella, a karácsonyi bepisilö baba nagy siker, azóta is öltözteti, dédelgeti a "Lujzi" babát, ö nevezte el így.
Eltervezték, mi lesz a gyerekeik neve :-))
Isabella: Leonie, Leo és Lujzi
Elisa:Lotti és Lujzi
Marlene:Csillag, Virágocska, Dínia, Borszínü (ez fiú név!) és Fiona
Na! Ennyi unokám lesz! :-)))
Az én beceneveim Isabella szerint :Gyémánt Rózsaszál, Ezüstarany Gyémántszál, Aranyszálú Virág, stb., ez naponta változik.
Még mindig szerepjátékoznak, tornakirálynök, vagy korcsolyázó hercegnök, pontozzák egymás gyakorlatait, "hat húsz pont", de szeretnek rajzolni, festeni is, Isa föleg a konyhában szeret segíteni, mindig ott van, kávét föz, kever, önt, "elmosogat"
.Elisa Barbikkal is szeret játszani, kifestözni, vágni, színezni, Marlene kötözni, (cérnát, madzagot összeköt különbözö dolgokat, csomózni is tud, alig lehet kibontani) tixoból nem lenne elég egy rakomány, imádják letekerni és mindent összeragasztani vele.
Egy spulni cérna, 2 tekercs tixo és a gyerekek boldogok. :-)))
Kiraktuk! 

Balerinák papírból


Mély koncentráció


Vonatozni is jó!

Isabella fonata-Csenge csinálta

Elisa haja-szintén Csenge müve

Gryllus koncert elött

Pénzbedobálós játék-mindent ki kell próbálni

Mai kor gyermekei

Hóangyal, hát ennyi havunk volt

Isabella korizik



Korcsolyázás után mindeki k.o

Elisa hármasikrei

Az én hármasikreim :-)

8 megjegyzés:

  1. Tündérek! :-) Borszínű - hát ez a kedvencem! :-)
    Jaj, már annyira vártam, hogy jelentkezz! Örülök nektek!
    Azért a sok nehézség mellett annyi, de annyi örömed, vidám pillanatod lehet! Én végig mosolyogva olvastam, ahogy a kedvenc játékaikról, szokásaikról írtál. :-)
    Mindig szeretettel gondolok Rátok (remélem eljut a pozitív energia :-)
    marcsi Gárdonyból

    VálaszTörlés
  2. Édesek! Jó, hogy végre rendbe jöttök.

    Az ecetes zokniról írnál? Soha nem hallottam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az ecetes zokni olyan, hogy egy bögre hideg vízbe teszek egy kupica vagy 2 evökanál ecetet, sima háztartási 20 %os, abba beáztatom a zoknikat, kicsavarom belöle a vizet, csak nedves marad, ráhúzom a lábukra, arra jön egy száraz zokni és addig kell rajta hagyni, míg meg nem szárad az alsó zokni, jól betakarni a lábikókat és csak meleg lábra szabad húzni. Tényleg leviszi a lázat, pedig én nem hiszek ezekben az ecetes dolgokban, már szakmai meggondolásból sem, az ecet csak irritálja a bört, de itt dokik is mondják. Az Essigpatscherl elismert gyógymód Ausztriában :-)))

      Törlés
    2. Azért adtál lázcsillapítót is? Felnőtteknél is hat? Szerintem most ezt kipróbálom magamon.

      Törlés
    3. Igen, feltétlenül, kombinálom a lázcsillapítóval!!!Próbáld ki, tényleg leviszi

      Törlés
  3. Marcsikám, köszi, ideér mindig a "pozitív küldeményed" :) Puszilunk

    VálaszTörlés
  4. Tunderiek ezek a csajok,edesek a szokasaikkal,meg a becenevekkel,anya aztan neked lesz unokad boven,cukik a nevek amiket folsoroltak,kar hogy nem lett ho feletek,mondjuk nalunk is vagy 3x volt, de azert nagy ho volt akkor amikor volt,de mi sem tudtunk szankozni kb 4x.A betegsegeknek vege ennek orulok, a ecettes zoknit talan en is kiprobalom.Nagyon cukik a kepek,edesek a lanyok.millio puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Izabella, puszilunk mi is, minden jót a kicsi tündéreknek

      Törlés