2013. július 21., vasárnap

Hármasiker találkozó- elözmények

A nyaralást úgy idözítettem, hogy beleessen a Facebook-os hármasikresekkel való találkozás.
13.án szombatra beszéltük me ga fürdei strandra. Már kicsit elöbb elkezdtünk szponzprokat keresni, nem nagy sikerrel, de azért valami támogatást kaptunk.
A szervezésbe kicsit besegítettem, de a nagy munkát az otthoni hármasikres anyukák végezték.
Mielött elutaztunk kaptam egy mailt Évitöl, hogy meghívtak mindet a M1 Balatoni nyár címü müsorába Révfülöpre egy kis beszélgetésre. Hú, izgalmas, gondoltam, benn leszünk a tv-ben!
Leutaztunk nyaralni, közben tartottam a kpacsolatot Évivel ,a föszervezövel, aki füredi.
Nála 9 hónaposak az ikrek és mellettük simán szervezte a találkozót, csodálatra méltóan sokat telefonált, tartotta a kapcsolatot mindenkivel.
Szerdán telefonáltak a tv-töl, hogy áttették a beszélgetést szombat reggel 8 óráról péntek 11 órára, és így is tudunk-e jönni, ja és otthon sminkeljünk (mármint én meg a lányok) :-) mert ott nem lesz idö rá. :-) Hát, naná!

Amúgy simán ment minden, leszámítva, hogy naponta hívtak különbözö  szerkesztök, hogy mi a lányok neve, honnan jövünk, oké-e akkor a péntek, stb.
Közben szerdán átmentünk anyával és a lányokkal terepszemlézni a füredi strandra, kaptunk ott sátrakat, ahol lerakodhatunk és kiderült, hogy az RTL is érdeklödik, szombaton lejönnek a strandra forgatni. Atyám, gondoltam én le nem vetközök fürdöruhára, még csak az hiányzik, hogy a tv-ben mutogassam a hurkáimat.:-)

Pénteken elindultunk fél 9kor Almádiból, Füreden felvettük Évi anyukáját, aki anyukával és anyóssal együtt érkezett, na meg a három szépséggel.
Nagy nehezen megtaláltuk a révfülöpi mólót, ahol nagyon kedvesen fogadtak bennünket, a lányokat rögtön sütizni hívta az egyik asszisztens, Judit, nagyon barátságos volt.
Èn is kaptam kávét, közben lepakoltunk, már ment az adás, tölem 10 méterre.
Megismerkedtünk Àgiékkal, a harmadi kanyukával, akivel együtt szerepeltünk. A netröl már ismertük egymást, most itt volt az lakalom személyesen is dumálni egyet (igaz, idö nem nagyon volt rá)

Gyorsan adásba kerültünk, elötte 3x kérdeztem, kinek kell pisilni, megnéztem, nem kenték e össze magukat sütivel (reméltem, hogy nem, mert valami nagyon csokis tortát választottak a cukrászdában) szomjasake- kibomlott-e a hajuk ,stb. A lányokat semmi más nem érdekelte, csak hogy mikor mehetün ka vízhez és hogy mennyi katica van itt a füben. Tényleg rengeteg volt, Marlene egy marékkal szedett össze.
Az adást ide felrakom, nézze meg aki akarja, sokat nem beszéltünk ,de nem is volt túl sok idö rá. A müsorvezetö Klári nagyon kedves, barátságos volt, de a lényeg, amire rá akartunk mutatni, hogy mennyire kevés támogatást kapnak a hármas-többes ikrek szülei Magyarországon, nem került szóba.

Kb.2 perce ment az adás, Isabella: mama, pisilni kell...Mint egy futótüz terjedt, Elisa: nekem is...Marlene : nekem is.....Mondtam várjatok, mindjárt vége, várjatok, mindjárt mehettek, egyszer csak elindultak kifelé az élö adásból a csajok, egyszerüen kisétáltak...Na most és a mikrofonnal a kezemben néztem ,hogy most mi lesz, de persze nem pisilni mentek, hanem a móló legszélere,lehasaltak és belehajoltak a vízbe, egyfolytában az járt az eszembe, hogy élö adásba pottyannak a vízbe, ne Istenem, neeeeee......
Mikor mutat´ták, hogy 5 másodperc és reklám, akkor már ugrásra készen ültem és ahogy vége lett, lecsaptam a mikrofont és rohantam hozzájuk, szerencsére nem esett bele senki a vízbe ,de nagy szidás volt és a jó magaviseletért beígért vattacukor is veszélybe került egy idöre.
Végül happy End, még kaptun kegy nagy fagyit a tv-töl a mólón, egyébként aki arra jár kisgyerekkel, mindenki kap fagyit, aztán ebéd és indulás haza.
Mire hazaértünk én hulla fáradt voltam, még lementünk a strandra, hogy az ígért vattacukrot megegyük és Gudrunt Floriannal felvegyük. A gyerekek késö délutánig aludtak és utána lementünk még a strandra, hogy Hajniékkal, (szintén hármasikresek) akik aznap érkeztek, találkozhassunk.
Nagyon jól sikerült, de kaotikus nap volt, kicsit összekeverte a napunkat, de nagy élmény volt a kulisszák mögé látni.

Stúdió Balatoni nyár

Judit a szerkesztö és a sütizö lányok

Még egy messziröl

Sütievés lámpaláz ellen

Ilyen jó helyünk volt

Èvi ikrei és Àgi az egyik ikerrel, Àdámmal

Luca és Réka, Ádám tesói

Àdám fagyizik

Réka barátkozik a lányokkal

Luca zaklatja Ádámot a fagyija miatt

Ilyennel  utaznak a hármasikrek

Lányok Évi ikreivel, balról Kristóf, Kitti és Katinka

Jutalom!
Itt a link, ahol meg lehet nézni a riportot, a júli.12.-i adás volt, a hirdetés átugrására kell kattintani jobb fent és akkor elindul. 1: 35:30-nál kezdödik, jól  a végén van

http://videotar.mtv.hu/Videok/2013/07/12/12/Balatoni_nyar_2013_julius_12_.aspx






4 megjegyzés:

  1. ♥Annyira,de annyira csodaszépek!♥

    VálaszTörlés
  2. Meg is lepődtem rendesen, éppen a délutáni ismétlést néztem, amikor egyszer csak felbukkantatok! Milyen véletlen, egész héten be sem kapcsoltam a tévét és fogalmam sem volt, hogy benne lesztek.

    VálaszTörlés
  3. Nahát, nahát... :-DDD lelkem hozzád szállt!

    VálaszTörlés