2013. május 6., hétfő

Mielött jöttetek...

...ha nem aludtam, aludtam másnap. Most gyorsan megyek aludni, mert ki tudja, holnap mennyit alhatok.
...olyan nem volt, hogy én ne egyek. Fontos volt, söt migrént kaptam, ha délig nem ettem semmit. Most este eszembe jut, hogy jé, még nem is ittam ma semennyi vizet és enni is kéne valamit, mert az a harapás alma és a csokis keksz morzsái, amivel megkínáltatok, meg a száraz kenyér, amit a dadus becsomagolt uzsonna után és én megettem, mert nem akartam a táskámba rakni, talán nem volt elég kalória.
......ha megláttam valamit, ami tetszett, bementem a boltba és ha okés volt, megvettem magamnak. Most ha velem vagytok, jó messzire elkerülöm a boltot, ki akar maszatos kezecskéket egy bézs zakón látni, vagy egyböl a gyerekosztály felé veszem az irányt, nektek mindig kell valami, mert kinöttétek megint a ruháitokat.
...ha vettem egy könyvet és tetszett,  kiolvastam. Most napi két-három oldalra futja, mert mikor elalszotok, ott van még a rendrakás, mosogatás, vagy teregetés, esetleg egy kis internet, hogy valami felnöttel is kommunikáljak a nap végén.
...ha kedvem volt valahova elmenni, elmentem. Most megnézem elöre a neten, hova kell menni, forgalmas helyen van-e, vagy elbírok veletek egyedül is, vigyek-e kocsit, vagy kismotort, biciklit, van-e játszótér, evési lehetöség a közelben, van-e wc,  csereruhát, italokat, szendvicset, ropogtatnivalót, játékokat, törlökendöt, papírzsebkendöt, cumit pakolok, mielött elindulunk.
...ha felhívott valaki, beszélgettem vele. Most elöre elnézést kérek a háttérzaj miatt, bemenekülök a háloszobába, de úgyis egy perc múlva utánam jöttök és hatalmasakat röhögtök azon, hogy egyfolytában azt mondom a telefonba: mi? ne haragudj nem értettem, ismételd meg légyszi, hallasz? Minél idegesebb vagyok, annál hangosabban vagytok.
...ha beugrott valaki hozzám, nem az volt az elsö gondolatom ,hogy Jézus, nem hever egy taknyos zsebkendö az asztalon? és add Uram, hogy  ne kelljen neki a fürdöszobába menni, mert ott úgy néz ki, mintha robbantottak volna.

....ès mégis, ti vagytok nekem a minden. MINDEN.
Kevés alvással, evéssel, ivással is kibírom, nem érdekel a bolt, a könyv, az utazás, a rend, mert TI vagytok nekem a legfontosabbak!
A legnagyobb boldogság nekem, hogy az anyukátok lehetek és nem adnám semmiért, hogy TI hárman vagytok nekem.
Elisa,te azt mondtad nekem ma elalvás elött, hogy mama te vagy a legjobb a világon!
Isabella erre rá akartál tenni még egy lapáttal és azt mondtad, mama te vagy a legjobb az egész országban :-)
Marlene te nagyon ritkán mondod, de ma megöleltél és azt mondtad, mama szeretlek a holdig, meg a napig meg vissza!
Hát ezekért a mondatokért (sem) érdekel engem semmi más most, csak TI!
Boldog anyák napját nekem, köszönöm lányok, imádlak titeket!

8 megjegyzés:

  1. Juditkàm! Nagyon szèp sorokat ìrtàl itt a lànyoknak! Mi, a baràtaid, vègig követtük az utatokat a mai napig. Te egy ìzig-vèrig anyuka vagy, egy olyan anyuka, akiröl sokan pèldàt vehetnènek! Rendìthetetlenül küzdöd le az akadàlyokat, ès közben mosolyogsz, ès türelemmel, szeretettel, nevetèssel neveled a lànyokat. Le a kalappal elötted!
    A lànyok pedig lubickolnak a szeretetben, èlvezik a felhötlen gyermekkort. Meglàtod,ez a legjobb talaj nekik, hogy kèsöbb az iskolàban, vagy a munkàban viràgozhassanak.
    Anyàk napjàra, de az èv összes napjàra is minden jòt nektek Templ-lànyok!!!

    Ditke

    VálaszTörlés
  2. Még megríkatsz Ditke! Olyan ari vagy, köszönöm szépen!
    Csak utánozlak.... :-D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Hát ez csodaszép! Boldog anyák napját az egyik példaképem - anyukának!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Judit, nagyon kedves vagy! Neked is minden jót, boldog anyáknapját így utólag is!Puszillak

    VálaszTörlés
  5. Kicsordult a könycsepp....mintha csak en irtam volna...Juditkam, boldog anyak napjat nekünk !

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szep volt. Megsirattam. Koszonom! A.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Judit!
    Régóta olvaslak én is, már nem is tudom hogy kerültem hozzád, de örülök neki, mert jó tudni, hogy egy Anya, egy Nő minden helyzettel megbirkózik :) Nagyon szépen írtál megint, megható volt! És a lányok fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  8. Juditkám, neked is boldog anyáknapját, ugye, így van, de nem baj, bírjuk!
    A. és Zsa, köszi nektek, hogy elolvastátok, gyertek máskor is

    VálaszTörlés