2013. május 13., hétfő

Kirándulás

Laza lányok indulás elött

Zsókával piknikeztünk

Èn is leültem kicsit :-)

A kút volt a legjobb játék


Ùj házunk :-)

Bécs határában már ilyen hegyek vannak


Marlene elszaladt pitypangot szedni


Isa még mindig tüzoltó akar lenni

Ùj járgány, ebbe mindenki belefér

Ilyen szép helyen laknak Andiék

Csajok lentröl


Zsóka ötlete volt, hogy elmenjünk egy kis délutáni kirándulásra, felvettem a lányokat az oviból és indultunk is, aznap jött meg az új járgányunk, lentebb látható, azt is elvittük.  Sokat gondolkodtam, vegyek-e még a lányoknak valami szállító jármüvet és úgy döntöttem igen, kell még.
Elöször is, ha valami lenne az autóval, nem tudom, hogy oldanának meg a bevásárlást, így is nehéz, ha hárommal elindulok, kettönek tudom fogni a kezét az utcán, a harmadik  a testvére kezét fogja, ezért mindig rettegek, hogy elszalad, kifut egy autó elé ,stb. Volt már, hogy átmentünk a zebrán és Elisa elejtett valamit, észre sem vettem egy pillanatig, hogy visszafutott érte, a zebra közepére.
Ha autó nélkül megyünk  a boltba, van nálam a válltáska, vagy hátizsák, de csak kisbevásárlást lehet így intézni, nehezebb dolgokat ilyenkor nem is veszek. Fogom a kezüket, de elég, ha valakinek folyik az orra és megtörlöm, addig a másik kettönek szigorúan megmondom, hogy ott álljanak mellettem, nem futhatnak el semerre.
Szóval arra gondoltam, ha egy-két gyerek beül a kocsiba, egy meg segít húzni (mert egy valaki mindig húzni akarja), belepakolhatom a hátizsákot, vagy táskát is a kocsiba.
Ha ki akarnak szállni, mindig szólnak és ha csak két gyerekre kell figyelni, már könnyebb a dolgom.
Vissza a fömenübe.kirándulás:
Hinterbrühlbe mentünk, Zsóka barátnöje ott lakik, volt ott egy szuper játszótér, kutya, futkározási lehetöség és friss levegö. nagyon jól éreztük magunkat, vittünk enni-inni, jót játszottunk, meglátogattuk Andit, hulla fáradtan értünk haza. Ezeket a képeket fel akartam tenni mindenképp ,mert olyan jól sikerültek, pedig a kirándulás már egy-két hete megvolt.

2 megjegyzés:

  1. Hinterbrühltől már tényleg egy köpésre vagyunk. Mikor jöttök hozzánk? Édes kisnyuszijaink vannak most éppen, úgyhogy itt a soha vissza nem térő alkalom... :)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi, ha hiszed, ha nem, ott átfutott a fejemen, hogy a szomszédban vagytok. Csörgök, aztán összehozzuk a lányokat, jó? A nyuszikat okvetlen meg kell néznünk!

    VálaszTörlés