2013. február 12., kedd

Elsö farsang




Az elsö, igazi farsang, amikor már felfogják, mi ez, mit kell csinálni, amikor már tetszik nekik, hogy valaki "mások" lehetnek.
Hetekig ment a vita, ki mi akar lenni, Isabella az elején már kijelentette, ö tüzoltó Sam lesz, ami aztán javított, mert Marlene mondta neki, hogy az fiú, jó akkor a Penny lesz, ö a Sam kollégája :-)
Marlene a legkönnyebben rábeszélhetö, felsoroltam neki pár dolgot és a cica megtetszett neki, az lett ,Elisa rögtön kijelentette, hogy hercegnö lesz, vagyis Glinda, az északi szép boszorkány az Òzból. A kettö keveréke lett. Elisának semmijen "szépcipöje" nem volt, így kapott egy csillámos balerinát a H&M-böl, gondoltam, hogy baj lesz, hogy csak neki vettem, de arra nem gondoltam, hogy 2 nap múlva átkozom magam a ku.... cipö miatt, egész nap azon ment a veszekedés, végül beosztást csináltunk, ki hordhatja. 
Mert mindenki azt akarta, vernyogtak állandóan, hogy én is akarom, én is akarom. Végül vettem még két párat, igaz az olcsóbbik (Tescos) változatot, de az is nagyon boldoggá tette öket. Már napok óta ezt hordják itthon is, az oviban is.
A farsang itt olyan, hogy rendes ovis nap van, de sok sok programmal, farsangi fánkkal, gyerekdisco, tombola, az összes felnött is be van öltözve, de a szülök nem lehetnek ott, tehát semmi délutáni bulizás, mint otthon, pedig megnéztem volna, mit csinálnak.
A jelmezükkel nagyon elégedettek voltak, tegnap még este 11-ig cicafarkat varratam a harisnyára, koronát díszítettem fátyollal, csillagokkal, tüzoltósisakot festettem körömlakkal. 
Reggelre behavazott, felöltöztettem a népséget elöször jelmezbe, majd síruhába, meleg cuccokba, kimentünk, lepucoltuk az autót, aztán mentünk is.
Antonia óvó néni azt mondta, annyira elfáradtak, hogy alig tudtak ebédelni és evés után rögtön  el is aludtak.
Délutan még szánkóztunk kicsit a kertben, hogy  legyenek a friss levegön is.
Most pizzát sütöttem és viszem öket fürödni. Sajnos anyukám már nincs itt, a férjem meg bálba ment (dolgozni) így négyesben leszünk ma este.
Azt hiszem tetszett ma lányoknak a jelmezesdi. 








2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper jelmezeket csináltál, nem semmi, ahogy pozolnak, Marlene beallasa meg vigyora, meg Elisa a kis cipöjeben es hat Isabella kis vagany tüzoltonak :))

    Az elözö posztodhoz akartam meg irni, hogy szerintem szuper, hogy ennyit szerepjatekoznak es ilyen jol eljatszanak egymassal, az iskolaban meg ülhetnek majd eleget!! Es egyebkent is valtozik majd idöröl idöre, hogy mivel, hogyan szeretnek jatszani! Marcel pl. 2-2,5 evvel ezelött szinte csak tarsasozni szeretett, voltak napok, mikor akar 3 orat is tarsasoztunk vagy szerette a logikai feladatokat, mostanaban sokkal inkabb szerepjatekok, vasutepites, legozas megy, de ö egyedül jatszik leginkabb (vagyis ugy, hogy en ott vagyok mellette), persze ez abbol is adodik, hogy nincs testvere.

    Egyebkent szerintem meg nincs jo jatszas vagy rossz jatszas, csak MÁS van, mint ahogy minden felnött is más, ugy a gyerekek is azok, miért is lennenek egyformák es miert is cselekednenek egyforman? :)

    Ugyhogy szerintem egyelöre ne agyaljal rajta, mondjuk azert olvasni is sok, hogy mennyi energiajuk van, majd biztos, hogy a suli mellett sok sok mozgas, sport kell nekik, hogy le tudjak vezetni a feles energiakat :)))))

    Millio puszi Nektek, a heten probalok csörögni!!!!!!
    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Orsi,olyan jó volt látni, hogy készülödnek a farsangra. Örülök, hogy ez a véleményed a játék témáról, kicsit megvigasztalt,amit írtál.Az a baj, hogy nagyon nehéz mások tapasztalatáról kérdezni, mert kevés az összehasonlítási alapom, ugye három különbözö korú gyerek egész más.Igen ,energia az van böven, majd horhatom öket mindenféle mozgásra, nagy esély mondjuk nincs rá, mert dolgozni, meg 3féle különórára vinni háromfelé öket nehéz lesz, de hátha addigra megengedhetem magamnak majd >:-) Hívlak én is, puszi

    VálaszTörlés