2013. február 2., szombat

Egy boldog nap


Pénteken már délben elhoztam a lányokat az oviból, hogy itthon aludják ki magukat, nagyon elfáradtak a héten, nyügölödtek, nyafogtak egész héten, keveset és rosszul aludtak.
Délben haza, nagy alvás volt, aztán itt álltam fél 4kor három boldogtalan gráciámmal és nem tudtam, hogy rázzam fel öket kicsit. 
Mivel egyedül voltunk és otthon sem volt semmi sürgös tennivaló, valami olyan kellett, ami kimozdulás, de egyedül is végre tudom hajtani, nem kell fogni öket egész idö alatt. Bevásárlóközpont!!!
Olyan ritkán megyek a gyerekkel ilyen helyre, amilyen ritkán csak lehet. Tömegben három kezet fogni, plusz táska, meg még intézzem el azt is, amiért jöttem, kicsit sok. De péntek délután volt, reméltem kevesen vannak, van jégpálya, Meki, futkározni is lehet, belevágtunk.
Már mikor kimondtam ,hogy hova megyünk, óriási volt az ováció, elöször megnéztük a jégpályát, nagyon szerették volna kipróbálni, de egyedül nem mertem bevállani, majd jövöre, csupa nagyobb gyerek volt.
Utána körhintázás, ültek hajón, traktoron, Disney figurás pörgön, aztán irány a Meki, már nagyon éhesek, szomjasak voltak. A lányok (még) nincsenek elájulva a Happy Meal menütöl,  (nem is bánom) lehet, hogy majd késöbb jön ez, egyenlöre a lényeg a kaja, de beülhettem volna velük a kínaiba is, annak ugyanúgy örültek volna.
Utána körbementünk, a lányok legnagyobb örömére láttunk egy csomó kutyát, tükröt, amiben megcsodálták magukat, újabb körhinta, majd egy gombóc fagyi mindenkinek. Mire hazaértünk, kezdödhetett az esti rituálé, így mindenki jó fáradtan került ágyba és gyorsan el is aludtak.
Elisa fogta a kezem elalváshoz és azt mondta, ugye mami milyen szép napunk volt?
Imádom!





Indulunk

Hajóznak

Végre kaja!

Szereti

Lovaglónök

Finom!!!

Mégegyszer megcsodáltuk a kínálatot

Cseréljünk!

1 megjegyzés:

  1. Akar hanyszor latom öket mindig arra gondolok, de aranyosak es ez haromszor, milyen szep napotok volt es milyen boldog mindenki, imadom!!!sokszor ölel Judit

    VálaszTörlés