2013. február 18., hétfő

Dumák

Sült csirke volt vacsorára, középre tettem a tálat, amin a combok voltak, Isabella fölé hajol, nézi, majd:
-Mama, ez már nem csipog, ugye?

Aztán vett egyet és beleharapott, rámnéz, azt kérdi:
-Nem fáj neki, ha harapom?

Hóemberünket minden reggel ellenörizni kell a kertben, hogy megvan-e még?
Tegnap délután Marlene hátraszalad, megnézi, minden oké, majd visszakiabál:
-Mama, ez még él!

Szintén ö, magyarul nem jutott eszébe, hogy kell mondani, hogy felakasztani valamit:
_Én ezt ide fel...,fel..., felhengetetem. (Aufhängen-felakasztani)

Elisa is keveri néha:
Fürdökádban:
-Isa ne öntsd a vizet az én Gesichtemre ! (arcomra)

Marlene: Mama én úgy szeretnék nagy lenni és bálba menni, mint a Hamupipöke!
Mondom neki, ha nagy leszel, veszek neked báli ruhát és elmehetsz a bálba és táncolsz a herceggel.
Ö: De én az Elisával akarok táncolni, ö lesz a feleségem!
 Ò, mondom én és az Isabellával mi lesz?
Marlene: Ö a te feleséged lesz, jó mama?
Isabella felugrik: Hurrááá!!!!!

Èn ezredszer: Elisa ne ugrálj tele szájjal!!! (és hozzáteszem)  mert a torkodon akad a falat és itt nincs herceg, hogy megmentsen, mint a Hófehérkében!!!
Elisa: De!!! A papa az én hercegem! :-)))

Isabella reggel fél ötkor jön az ágyunkba (tényleg ritkán jön)
Mama én olyan szomorú vagyok..
Kérdem, miért?
Erre ö: Engem senki sem szeret...
(erre mindketten elkezdtük babusgatni, hogy csak rosszat álmodtál, mindenki szeret, felsorolom az összes családtagot, barátokat, ismerösöket, ovis társakat, erre ö elfekszik keresztben az ágyban és mély horkolással válaszol)

Elisa úgy alszik el, hogy elötte fogja a kezem és beszélget az ujjaimmal, pl. na te kicsike, hogy vagy, mi volt ma a dolgozóban, és te ujjacska, mit csináltál ma, stb. Közben egyenként megpuszilja az ujjaimat és mondja, nagyon szeretlek, nagyon szeretlek, ötször. Közbe szólok, én is nagyon szeretlek Elisa, erre ö:
Most ezt én a KEZ-nek mondtam!!!!

Egyszer kicsúszott a számon valami csúnya...
Tegnap Marlene mondja:
Isabella tudod, hogy nem szabad azt mondani, hogy anyja picsája?
Isabella: Èn nem is mondtam, hogy anyja picsája...
Elisa: Mama és okos vagyok, nem mondom, hogy anyja picsája
Marlene: Mami mi nem vagyunk buta gyerekek, mert nem mondunk ilyet, ugye?
:-))))

Elisa vagy Isabella mondta, már nem tudom:
-Mama, tudod mi a Zsebibaba anyukájának a neve a Micimackóban? Èn:
-Persze, Kangának hívják!
-Neeem, hanem Zsebimama!!!! Háháháhá, mama megvicceltelek!!!!

Az elsö 3 babájuk is a Micimackóból kapott nevet, a lányok szerint Ròbert Gina egy, Róbert Gina  kettö és Róbert Gina három a nevük. GINA, nem Gida!

Isabella mindenkit megkérdez, akit neten, képen látunk, hogy hívják. Egyik babát Zoénak hívták, akit néztünk. Azt mondja, nekem az nem tetszik, adjunk neki másik nevet. :-)


Minden babát Àronnak vagy Gerdának hívnak, Isabella is "piciÀron", ha ö a kisbaba.

Szeretik a "màjszkrémes" kenyeret, (vicces annak, aki érti németül, itt a Mais a kukorica, de ök a májkrémre gondolnak)  dudut (túró, itt Cottage Cheese).

Az oviban a "rizshust" így rövid "u" val, ami a Reisfleisch tökéletes fordítása.

Gyakran nem tudják megmondani, magyarul, mi volt az ebéd, pl.Nockerl - tudod, olyan hokedli (nokedli?), halkockák (rudacska) "marmeladen"  palacsinta, Kartoffelkrumpli :-), vagy Nudel és "szósze". (tészta szósszal), az "és" pedig magyarul.

Pár kép még tegnap estéröl hajmosás utáni hülyéskedésröl:











.



2 megjegyzés:

  1. Én ezen annyit nevettem! Nincs aranyosabb a gyerekszájnál! Jegyezz fel mindent! Mert sajnos hamar elmúlik ez a korszakuk. Persze akkor meg jön másik. Mindig aranyosak. :-)
    Én nagyon szeretem a gyerekrajzokat is. Az irodám falát élénkszínű, bekeretezett gyerekrajzokkal dekoráltam. Mindenki megcsodálja, aki belép, mert tényleg mutatós és egyedi.
    Gratulálok a lányokhoz. Hihetetlen mekkorát nőttek! Időről időre benézek hozzátok, kívácsi vagyok mi újság a három gráciával. :-)
    Szeretettel üdvözöl: marcsi Gárdonyból

    VálaszTörlés
  2. Szia Marcsi, örülök, hogy tetszett, én is nehezen állom meg néha, hogy ne nevessek. A rajzokat ne is mondd, minden nap rajzolnak az oviban, annyi van már, hogy galériát nyithanék, igazi modern müvészet, kriksz-krakszok mindenhol:-) Örülök, hogy még olvasol bennünket,puszi

    VálaszTörlés