2013. január 1., kedd

Karácsony 2012

Az egész hét stresszes volt, de a csütörtök bolondokháza, reggel 8kor volt egy megbeszélés a mh-en, ahol általános az elégedetlenség, még nem írtam, (igaz sokat nem írtam mostanában), de jan.31.-el felmondtam, nem volt más választásom, azt akarják, hogy legyen egy fönövér, aki heti 40 órában, meg szombatonként is dolgozik. Eddig ketten csináltuk 20-20 órában egy másik csajjal. Ha megfeszítem magam, akkor is max.30 órát tudok elvinni, 3-kor mennem kell a lányokért az oviba.
Szombatok meg ki vannak zárva, nem megy, hova tegyem a gyerekeket?
Na ezzel indítok, csütörtökön a megbeszélésen 3 teljes munkaidös növér felmondott, kitört a káosz, krízismegbeszélés, stb., aztán vizit, hozzátartozók tömkelege, akik ajándékokat hozatk, beszélgetni akartak, a fönök lelépett már fél 10kor, a krízis miatt volt egy megbeszélése, egyedül maradtam, van egy betegünk, aki pszichésen nagyon labilis, öngyilkos akart elnni, szóval nagyon örültem, mire du.3kor (fél 12-ig dolgozom) leléphettem.
Péntekem már szabad volt, megjött anyukám, hogy felmentsen, amígy játszott a lányokkal, én az utolsó simításokat, vásárlásokat elintéztem.
Pénteken Marlene-nek nagyon piros volt a szeme, fáradt, gondoltam...
24.-én reggelre mindhárom babám piros, beragadt szemmel csodálta a karácsonyfát. (a fát a Jézuska 23.-án éjjel díszítette és csomagolt is éjjel 1-ig) Ùgy gondoltuk, így lehet a legjobban megoldani, hogy elözö éjjel díszítünk, ajándékozás meg 24.-én délután, tavaly is így ment és nagyon jól sikerült.
De kötöhártyagyulladás szenteste!!! Ezzel nem számoltam!
Pluszban a férjem megállapította, hogy a halászlé megbuggyant, nem érdemes átpasszírozni:-(
Ráadásul a hókocka olyan finom lett, hogy 24.-e reggelre elfogyott!!!!
Van még bejgli, meg püspökkenyér, meg más sütik, de a hókocka, az hókocka, jövöre dupla adagot kell sütni!
Napközben minden oké volt, ha attól eltekintünk, hogy egyfolytában szemeket kamilláztam, férjem levest fözött a halászlé helyett (sima csirkeleves lett, nagyon finom) és a kedves szomszédokkal bájologtunk, akik nem riadtak vissza attól, hogy fertözhetünk, ök csak benéztek. (szerencsére nem volt már hókocka, azt mindig sajnálom kínálni, annyirta szeretem)
A délutáni alvás után kicsit játszottunk és csengetett a Jézuska, volt nagyon öröm, mindenki megkapta a kívánt ajándékot, kivéve Marlene az èlö mosómedvét, helyette hatalmas plüsskutyát kapott (hiába, nem volt raktáron a Jézuskánál a mosómedve) Isabella pedig sértödötten közölte, ö nem kért babát, le is lökte a földre, de szerencsére Elisa örökbefogadta az övét is.
Amúgy nagyon tetszett nekik minden.
Estig játszottunk és néztük az Òz a nagy varázslót Judy Garlanddal, a film 1939böl való, nagyon jó,  a lányok imádják, föleg azt a részt, ahol a boszorkány szerepel. (szörnyü zöld feje van, fura, hogy a rajzfilmen a boszorkány nem ilyen félelmetes, Marlene még sem mer odanézni, filmen viszont imádja)
Kaptak a lányok konyhát (hangeffektekkel), társasjátékot, babát, konyharuhát, hatalmas plüsskutyát, edényeket, gyurmát, zongorát, ugató, villogó szemü  kiskutyát, szájharmonikát, mesekönyveket, (Bogyó és Babóca, Kisvakond és Boribon a sláger most) ,csatokat, ruhákat, nem tudom feltünt-e valakinek, hogy az eddig felsoroltak közül min. 4 ajándék hangokat ad ki!!! Szörnyü hangzavar van.

Már kicsit unatkoznak itthon, jövö héten lesz majd csak ovi, addig itthon. Nekem mennem kell holnap dolgozni, így anyukámmal és a férjemmel lesznek a héten itthon (csak délig, aztán jövök haza én is)
 Minden malörtöl eltekintve jól sikerült az ünnepünk, nyugodt, kedves karácsonyunk volt, sose legyen rosszabb!

Isabella+Dani, Elisa+Johnny, Marlene+Lili

Vonatozás

Karácsonyi vásár

Puncsozás - Marlene szerint KinderKuncs, nem Punsch

Repülöööök......

P






























6 megjegyzés:

  1. De szep karacsonyotok volt a kotohartyagyuladas ellenere is,sok szep ajandkeot kaptak a lanyok.pusizka

    VálaszTörlés
  2. Pedig tudod, hogy hogy van a mondás: -Unatkozik? Vegyen mosómedvét?- hát ezért nem hozott a Jézuska, ti már nem unatkoztok :)
    Milyen az a hókocka? Felcsigáztad az érdeklődésemet.
    És elfogadták a felmondásodat végül? Nézel más munkahely után, vagy már van is helyed?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak a lányok! Mindig ezt írom, de ez van:-))
    Nagyon jó egészséget, sok boldogságot, BUÉK!/Amúgy tényleg milyen a hókocka? elárulod a recepet?/
    Ica

    VálaszTörlés
  4. En is kivancsi vagyok a hokockara!!!!milyen?
    nagyon edesek vagytok,millio puszi

    VálaszTörlés
  5. Zsizsik, ezt nem ismertem, de akkor tényleg nem kell nekünk mosómedve. :-) A munkaügyben: jan.31.ig dolgozom ,az utolsó 2 hétben szabin leszek, aztán febr. vagy sima munkanélkülire megyek, vagy Bildungskarenzre, majd még meglátjuk, attól függ, mi lesz a beadott pályázatok sorsa. Sajnos ahogy meghallják, hogy 3 éves hármasikreim vannak, mindenki visszariad tölem, vajon miért, hehe.Pedig az egész év alatt összvissz 2 hetet voltam betegszabin velük.
    BUÈK Mindenkinek mégegyszer!
    Hókocka, háromlapos süti, fehér kicsit piskótához hasoló lapok, de szalakálival sütve és pudingos vagy vajas krém van benne, nagyonagyon finom.Elökeresem a receptet, jó?:-)

    VálaszTörlés
  6. Jóég, tüneményesek lehettek élőben a csajok a karácsonyfa alatt! :) :) :)

    VálaszTörlés