2013. január 17., csütörtök

Ho-ho-hóóó!!!






















A lányok legnagyobb örömére VAN HÒ!!!!! Reggel rohannak az ablakhoz, hogy megvan-e még és boldogan hasalnak bele délután, ha megjövünk az oviból. Ma sajnos nem tudtunk szánkózni, mert túl magas volt a hó, de sokat futkároztunk, én a legtöbbet, mert három külömbözö pontján az udvarnak estek el és hívtak, nem tudtak felállni a magas hóban. Fél órás levegözés után izzadtam, mint a ló, a csizmám tele volt hóval és lihegtem is. Próbáltam összehozni a lányokna egy hóembert, de nem jött össze, a hó nem állt össze, meg inkább elrontották, mint segítettek. Ez az élmény még várat magára.Pedig alig szedtem össze 10 centi magas havat a talapzatnak, Isabella már rohant, hogy hozza a répát az orrának :-))) Nagyon lelkes volt.
Az utolsó kép ma este készült, annyia édesek voltak, puszilkodtak, meg összebújtak.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik a lanyok es ugy megnottek,olvasom minden bejegyzesed csak nem mindig jut idom irni is.pusizka

    VálaszTörlés
  2. Igen, már nagyon nagyok, puszilunk mi is benneteket

    VálaszTörlés