2013. január 30., szerda

A hétfö reggel...

....tipikusan káosszal kezdödik, kinéztem, szakad a hó, akkor kocsit pucolni, mielött elindulunk.
Beöltöztettem a lányokat, (öltözékünk momentán a következö darabokból áll:
-3 kistrikó
-3 póló
-3 bugyi
-3 harisnya
-3 nadrág
-3 sínadrág vagy overall (Elisa szerint "Überall" a neve :-)
-3 kardigán vagy meleg pulcsi
-3 kabát vagy overall, akkor kabát nem
-3 sapka
-3 sál
-6 db kesztyü
Közben megcsinálok 4 copfot, megmosok 3 arcot és megmosok 60 (!!!) fogacskát, megpisiltetek 3 kislányt, akik ide-oda futkosnak.
Na ez minden reggel így megy, de hétfön még rátettünk egy lapáttal, ugyanis beraktak a lányokat az autóba,  (elötte gyorsan leellenöriztük, megvan-e még a hóember a kertben, ezt mindennap 2szer meg kell tenni)  éééés...nem indult a kocsi. Akku lemerült, se kép, se hang, semmi.

Oké, életbe lép a B terv, anyuka gyerekeket kipakol, babakocsit elövesz, bárányszörrel megágyaz a babakocsiban,  gyerekeket bepakol, betakar (hova a jó életbe tettem az esövédöt a hármas babakocsiról???) gyorsan cipöt vált, mert nem sítúrára öltözködött, kézitáskából átpakol a hátizsákba és a szakadó hóban elindul a 66 kilót tolva a járdán, (gyerekek 18+14+14 kg + kocsi 20 kg) ami kb.50 cm szélességben le van pucolva, a babakocsi szélesége 108 cm, így a fagyott jéggöröngyökön teljes erejéböl tolja a kocsit.
Nem tudom, emlékeztek-e a Delta föcímére, ahol az eszkimóknak beöltözött pasik húzzák a szánt a hóviharban. Hát ezt képzeljétek el kb.
A távot 35 perc alatt teljesítettük, az ovi elött remegö inakkal álltam és vártam, hogy legyen eröm felmenni a 4 lépcsön.
Hazafelé már könnyen ment, vidáman lépkedtem a hóban, elvileg szeretem, csak aznap valahogy nem annyira. Késöbb vettem csak észre, hogy a bal elsö kereke a babakocsinak tök lapos volt, úgy toltam el az oviig.
Cipöpróba
Délutánra megjavult az autónk és mentem is értük, nagyon-nagyon megbecsülve azt a drága öreg jószágot, "aki" minden nap elfuvaroz minket az oviba.


4 megjegyzés:

  1. Judit, nem kell fitnessterem, úgy látom! :)
    Ha a lányok is gyalogoltak volna kb ugyan ennyi idö lett volna, nem?

    Puszi,
    Lalumami

    VálaszTörlés
  2. :-))) Neeem, akkor 1 óra lett volna, így legalább haladtam, amúgy meg méterenként meg kell állni mindig valakivel.
    Amúgy másnap egész fittnek éreztem magam :-)

    VálaszTörlés
  3. Judit a könnyem potyogott a nevetéstől. :D A deltás hasonlat nagyon jóóóóóóóóó. Én szánkóval húztam hétfőn őket haza az oviból, ők is kb. 50 kg-t nyomnak. Persze hazafelé már nem volt hó sem a járdán, sem az úton, így az út mellett húztam őket, ahol tiszta göröngy volt minden. Másnapra lett is jó kis izomlázam. :)
    Tünde&Marci voltam

    VálaszTörlés
  4. :-)) Jaj, te is szegény, a 3mat hazahúztad? Azért nem mertem én sem szánkóval elindulni, mert hol van hó, hol nincs, az izmaim nekem is sajogtak. De legalább lelkiismeret furdalás nélkül ettem este csokit. (kell az a kalória!)

    VálaszTörlés