2012. október 23., kedd

2012.augusztus 24.

Bóbita

Marlene

Szereti

Locsolkodás kora délután

Az elsö vendégek

Elisa bontja az ajándékot

Koncentráció

Meglepi

A legjobb ajándék

Te is kaptál, Iza?

Gyönyörü keresztfi

Büfé

Leveti a ruháját

Fiú vendégek, Pascal és Florian

Àron kíváncsi

Unokatesók

Vendégség

Drága Danim

Barátaink, Florian, Gudrun és Pia

A torta

Ujjpróba

Sógornök

Torta még egyben

Hány gyereket bír egy hinta ?

Negyedik gyújtás

Zsókával

Mi öten

Àdámmal

Harald és a 4.iker, Isabella ruhájában

Marlene repül

Hoch soll sie leben....

...hoch soll sie leben.....

...dreimal so hoch...!!!!

Esti hangulat, Pia, Evelyn, Lydia

Még talán nem késö megörökíteni a szülinapi hangulatot, bár jól elcsúsztam a képekkel, a beszámolóval, a fejlödésük leírásával, de a szülinapi hangulat még itt van a fejemben és szívemben.
Nagyon meleg volt és mindenki eljött, jót ettünk, férjemnek hála az elökészületekért, anyukámnak a segítségért és persze szerénységem, mint szervezö, koordinátor, bevásárló, díszítö, stb. is megemlíthetö.
A gyerekenek nagyon tetszett minden, elsönek Evelyn jött, még bent ébredeztünk, összeállítottuk a babaházat amit hozott, közben megjött Gudrun és Florian, elhozták Gudrun húgát is, Piát, így még bent hancúroztunk, míg megjöttek a többiek.
Gudrun, Flo és Pia énekeltek nekünk egy dalt és én persze bögtem, mint a záporesö, mert visszaemlékeztem, mi volt 3 évvel ezelött, mindketten, Gudrun meg én hatalmas kétséggel álltunk a dolgok elött a kórházi szobánkban, megszületnek, mi lesz ,egészségesek lesznek, megmaradnak, bírom majd,és a többi kérdés.
Ö nagy támaszom volt abban az idöben, söt azóta is bármikor felhívható, jön, segít, szerteti a lányokat, mint a sajátjait, én pedig Floriant, mint a 4.ikret. (a gyerekek is imádják egymást).

 Megjöttek a rokonok is, tesók, sógornök, unokatesók, barátok, aztán a torta, ajándékok és sok játék.
Nagyon jól sikerült a napunk, a lányok még ma is beszélnek róla, nézegetik a videot, képeket.

Isten éltessen benneteket lányok így utólag is!


4 megjegyzés:

  1. De csodas szulinapjuk volt.Nagyon sok mindent ateltetek mar ti 5-en de vegre eggesegesek,nagyok,okosak es gyonyoruek a lanykak.pusizka

    VálaszTörlés
  2. Már hiányoltam a beszámolo´t és a szép képeket.Isten éltessen mindenkit sokáig,puszi

    VálaszTörlés
  3. Most tévedtem újra erre, jó volt nézegetni a képeket, árad belőlük a jókedv, a vidámság és szinte hallatszik a nyüzsgés. :) Szépek vagytok! Tünde&Marci

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen mindannyiatoknak

    VálaszTörlés