2012. augusztus 27., hétfő

IKEA














Csak mi, négyen csajok elmentünk egy esös délután az IKEA-ba.Mindenképpen le akartam tesztelni, ki tudok-e mozdulni egyedül a lányokkal. Esett, nem volt programunk, otthon már majd becsavarodtunk a napok óta tartó gyurma-mesefilm-mesekönyv-rajzolós délutánokon (akkor volt ez, mikor 2 hétig csak esett) és tudtam, hogy az áruház jóval stressz és gyerektüröbb az átlagnál. Mármint hogy nem gond, ha valamire ráülnek, kipróbálják, rámásznak, stb. Készültem sajtos kiflivel az útra, nem mintha nagyon messze lenne, kb.15 perc tölünk, de az ovi után mindig farkaséhesek a lányok, ugye fél háromkor uzsonna, 3kor hozom öket el, de meg tudnának enni egy lovat patástul.
Amit mondani akarok, hogy a kérdésem magamhoz az volt, ki tudunk-e már mozdulni, babakocsi, kísérö vagy gyerekpóráz nélkül, egyedül.
Válaszom IGEN!!!!!
A vér ugye nem válik vízzé, a génekben ez benne van, itt is bebizonyosodott, a három kis csajszim imádta az IKEA-t, akárcsak én (nem tehetek róla, a férjem fogja a fejét, ha kimondom, hogy odamegyek, pedig csak ötletért megyek, nem vásárolok (khm...annyit) és finoman megjegyzi, hogy ide már több bútor nem fér be, hehe)
Nagyon jól elvoltunk, a gyerekszobáknál kicsit megingtam, mert kergettem öket vagy 10 percig a szobák között, hogy induljunk már végre, mire izzadtságabn úszva megígértem egy virslit+ egy fagyit, ha jönnek már. Hiába a csúszdás ágy vitt mindent.
Azért leértünk és hullafáradtan (lehet találgatni, ki fáradt el legjobban) hazamentünk. Aznap nem nagyon kellett altatni a lányokat, bedöltek az ágyba, úgyhogy ezt majd megismételjük rossz idö esetén többször is.

2 megjegyzés:

  1. De klasz hely lehetett ez az ikea,edesek a lanyok,elveztek az latszik

    VálaszTörlés
  2. én is Ikea imádó vagyok :) habár én hárommal egyedül nem merek elindulni,a Vösendorfiba járok a shopping cityhez, egyszer voltam a másikba de csak azért mert eltévedtem :D azon gondolkodom mi a fenét kerestem de nem emlékszem, csak arra,hogy megláttam az ikeát meg az obit és mindjárt minden happy lett ...... az én férjem is totál ki van készülve az ikea név hallatán és megjegyzi ha még egy virágot hazahozok kivágja az egészet, ugyanis nekem nincs ikeás vásárlás virág nélkül :)

    nagyon édesek a lányaid :)

    VálaszTörlés