2012. február 23., csütörtök

Aranyköpések

Isabella szaladgál fejére illesztve két sós perecet és kiabál, szarvas vagyok, szarvas vagyok!
Mondom, igen, van agancsod?
Ühüm, mondja  és szalad tovább majd újra jön:
 Jaj, leesik a  gancsom!
:-)

Marlene:
Énekeljünk mama!
Oké, mondom és kezdem, "elveszetettem zsebkendömet..." mire ö:
-Nem azt, hanem csak hogy ööö .....öööö. hogy azt a ....ööö...na...ö Boldogszülinapotmama meg lámpa meg asztal meg ablak meg isabella meg majom meg maci meg lego meg tv meg......elfogyott a légzésem mama
:-))))

Elisa, gyere ide hercegnö, mondom, erre ö:
Mama, a papa nagyon gyönyörü hercegnö!
:-)))

Marlene ül a bilin, ö kérte, mert pisi lesz, egyszer csak feláll, belenéz, mondom, hát ez üres!
Erre ö, nézd puppúztam bele! Mondom és hol a pisi?
A popómban!
:-)))

Isabella:
Mama van ötletem!
Kérdezem, mi az ötleted?
Gumicukor!!!!
:-)))

Sok jó gyerek kis kádban is elfér:-)

Katicám 1.

Katicám 2.

Fürdés után pizsamában

Marlene ikrei:-)

Isabella még belefér a babahintába

Elisa a mama, hóna alá csapta a gyerekét

Nézd mama, babavár, integetek!

Föznek

Köntösben a csapat

Munkahelyemen

1 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak ezek a csajok,olyan sokat nottek,es hat anya annyi jo mondatuk lehet,egyszeruen csodasak.puszika

    VálaszTörlés