2012. január 28., szombat

Tegnap

Marlene vigyorog

...most komoly

Isabella-nagyon huncut

Elisa - ez az egyeteln fotó készült, aztán már tépte is le a fejéröl a parókát

Kivételesen szent a béke-ez elözö este készült

Starbucks girls

Shih-tzu kölkök, Morti kutyánk kistestvérei, Jimmy és Luci

A parókát farsangra vettem, gondoltam, mekkora buli lesz az én állandóan öltözködö lányaimnak, ha felvehetik. Nagyot tévedtem, persze elkövettem a hibát, hogy felvettem és úgy mentem be vele a szobába, a lányok meglepödtek, majdnem megijedetek, mi lett velem. Senki sem akarta felpróbálni a hajat, pedig amúgy még a karácsonyi maradék lamettát is a fejükre tették.
Ezek után (mivel mindenképp le akartam fotózni öket kék hajjal, (gyengébb idegzetüek és okos anyák ezt most ne olvassák el) megvesztegettem öket egy gumicukorral, így már felvették.
A többi kép Zsókáéknál készült, Ádám a Starbucksban dolgozik és a csajok felöltöztek a kötényeibe. A kutyuskákat jól megdögönylöztük, nagyon édesek, pláne a barátom Luci, imádom, olyan kis aranyos, nagyon hazahoztam volna, mert eladóak, de van itt így is elég káosz.

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak a parókás képek! A videókat Lalu kb 100x megnézte (volna), majd hozzátette: "én is oda szeretnék menni, bebújni a státorba!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várjuk a Lalut! Mikor jön bujkálni?Puszi

      Törlés
  2. Juditkam, szupppper kepek, annyira jol all nekik ez a kekhaj :))) (ja egyebkent en kindertojassal kenyereztem le karacsony elött Marcelt, hogy pozoljon nekem :))))

    Hogy vagytok, lanyok meggyogyultak?? Kaptal tölem egy dijat, majd nezz be hozzam!!!!
    Soksok pusssz Nektek!!! Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!b Annyira hiányoztok, meggyógyultak, igen, kis takony még van, de nem vészes.
      Háhá, nem csak én vagyok ilyen lekenyerezö anya? :-)
      Millió puszi

      Törlés