2011. szeptember 27., kedd

Ma több kép-kevesebb beszéd :-)

A Trón :-)
Amúgy nem ül rá a bilire, Isabella viszont állandóan belepisil, ha itthon vagyunk, rekord idö alatt vetközik

Megpróbálgatom ezt a pár cipöt, mamáét is



Megyünk az oviba

Imi szülinapján, Lipóton, Laurával(a szülinap, az majd egy külön beszámoló lesz)

Vetközik állandóan, a pelus már a földön

Ebédet!

Kivettem a matracot az ágyból, nagyon tetszett nekik, még majdnem el is férnek egymás mellett


Mostanában a nagy változások miatt nagyon rosszul alszanak, elalszanak az ágyukban, aztán fél-egy óra múlva mind kint van velem a nappaliban, éjjel is ez megy, a férjem roppant mulatságosnak találta, hogy hogyan alszunk, íme, le is fotózta.  (ennél kényelmetlenebbül nem lehet aludni, de így legalább LEHET aludni.)

Kiskutyák a homokozóban, ugattak is

Már megint a ku.... Penaten krém, le kéne lakatolni. ha tudnátok, hogy el volt zárva, a kis büdös mégis kitúrta, bekent mindent. Most már csak egy tégely van, azt feltettem a szekrény legfelsö polcára!!!!!
Nézzétek hogy néz ki! még megszidni sem nagyon tudtam elöször, annyira megijedtem, aztán meg a röhögéstöl nem tudtam komoly lenni.

Elisa ágyába mászott át, ott müködött, ráadásul alvásidöben ,szép csendben, míg a többiek aludtak.

A fal és a kéznyom
At ovi elég jól megy, rövike sírás, majd megvigasztalódnak, tegnap már mindenki festett, szép sárgák voltak, mire mentem értük, Elisa nem akart hazajönni. Ma elsözör esznek ott, kíváncsi vagyok, hogy megy.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik az ugato kiscajos kutyak,meg a tobbi kep is, hu hogy betudnak kenni mindent,foleg magukat,orulok hogy ilyen jol megy mar az ovi.puszika

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj ahogy összebujtok, annyira meghato!!!!! hiaba, igy erzik jol magukat a lanyok, ha mind egy kupacban vagytok!!! Gondolom, hogy nem kenyelmes Neked igy aludni, de azert nincs szebb dolog, mint összebujni a gyerekekkel :)))
    Isabella milyen kis hamis!!! Sok baj lesz meg vele :D:D:D:D nem semmi, hogy összekente magat! Es szuper, hogy ilyen ügyes a bilibe pisilessel!!!
    Es hat az elsö kep :))) annyit nevettem rajta:)))
    Örülök, hogy az ovi is ilyen jol megy nekik!!!!
    Olyan jo lenne megpuszilgatni öket...

    Millio puszi, a heten beszeljünk!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ez a Penaten krémes kép eszméletlen. Én ilyenkor jókat röhögök, mondjuk ennyit még nem kenték szét magukon:D Az összebújós mindent visz:)
    Remélem jól alakul az ovi ügy:)

    VálaszTörlés