2011. szeptember 21., szerda

Lehet, hogy.....

Lehet, hogy beszokunk az oviba?
Jelenteni jöttem, csak röviden, mert nagyon kifárasztott a mai nap.
Tegnap még nagy ordítás volt Marlene részéröl reggel, aztán másfél órát bent voltak mindhárman nélkülem a csoportban, ahol Marlene hol sírt, hol nem, Elisa és Isabella játszottak, reggeliztek, futkároztak, nem kerestek.
Tegnap egész délután az oviról beszélgettünk, meséltem az Anna és Petiböl, azt a részt, hogy Anna óvodába megy(százezredszer), imádják. Marlene mondta, mama is jön oviba, "mingyá jövök, mama", mondja hozzá...

Csak pozitívumokat hoztam fel, szép ovi, aranyos óvó néni, sok-sok játék, kedves gyerekek, finom reggeli, stb..
Ma reggel indulás elött Marlene mondta, nem kell sírni mama, ma nem kell sírni:-)
Azért nagy dráma volt megint, ordított nagyon, ma Isabella is sírt kicsit, mert Marlene sírt, hát akkor ö is. Òvó néni kérdezte öltözködés közben, hová lett az Elisa, hát ö már berohant játszani, úgy ahogy volt, kabátban, zokniban:-)

Kijöttem, de ma kicsit kevésbé fájt a gyereksírás, nem tudom miért (kezdek beszokni az oviba?) és kb. 20 perc múlva jött ki a srác dadus (Manuel), hogy minden oké, Marlene nem sír, játszik.

Aztán még fél órát olvastam, telefonáltam, akkor jött ki az Angela néni, hogy  mindenki nagyon jól van, még pelust is cseréltek rajtuk és szerinte hazamehetek egy órára, ha akarok, hát naná!
Gyorsan bevásároltam, egyedül(!!!), itthon összerámoltam, elmosogattam, de akkora volt a csend, nagyon fura volt, egyfolytában az órát néztem, hogy odaérjek idöben a csajokért, de szégyenszemre bevallom, annyira, de annyira jó volt egy órát egyedül lenni itthon.
Nem pihentem, vagy ilyesmi, de nem volt rajtam a nyomás, hogy mindjárt kelnek, vagy jönnek, vagy hallgatózni kell a szobába befelé, nem másztak-e fel valamire, amíg kijöttem.
Mikor visszaértem, belestem a csoprptba és mindhárom gyönyörü, ügyes kislányom az asztalnál ült és festettek!
Marlene sírta el magát, mikor meglátott, de amúgy mindenki integetett a csoportnak, hogy szia, tschüss, wiedersehen ésöltöztünk és jöttünk haza.
Ma kicsit nyafik a lányok, sokat jönnek az ölembe, de gondolom ez az új szituáció miatt van, néha puszit kapok, néha mérgesek rám, majd egyensúlyba kerül bennük is lassan minden.
Délután vendégeink voltak, Gudrun és Florian, jót játszottunk, Flo alig akart hazamenni. Jövö héten mi megyünk hozzájuk.
A hetünk amúgy is kicsit zsúfolt lett, tegnap Lydia és Pascal volt itt, ma Gudrunék, holnap Móni barátnöm jön, pénteken Zsókáék, szombaton Márti és Lalu.
Ki sem kell tennünk a lábunkat otthonról, a héten nagyon népszerüek vagyunk.:-)))

3 megjegyzés:

  1. De orulok hogy a csajok kezdik megszokni az ovit,hat az biztos jo lehettet hogy azt az egy orat egyedul toltotted.Szerintem most mar egyre tobb idot kenne ott hagyni oket.Fokozatosan es jobban megszoknak.Neked is jo lenne egy kicsit pihenni, remelem tobb siras nem lesz es jol erzik magukat ma is a lanyok az oviba.puszika

    VálaszTörlés
  2. Uh, ne is mondd ... mikor Dávid beszokott a bölcsibe, és a munkábaállásig maradt még egy hetem teljesen feltöltődtem! :)
    Reggel vittem a gyereket bölcsibe, utána haza, reggelizés, lazulás, takarítás, pihenés, majd délután vissza a gyerekért! :)
    A majdnem 2 éves 24 órás "ügyelet" után, felüdülés volt egyedül takarítani. :)
    Szerintem ez nem szégyen, ezzel mindenki így van! Természetesen közben Dávidon járt az eszem folyamatosan, de mégis ...
    Örülök, hogy jól megy a beszokás ... nagyon ügyesek a lányok!

    VálaszTörlés
  3. Hajrá Csajok! Csak így tovább!!! :)) Puszi: Melcsi, Levi, Zsófi

    VálaszTörlés