2011. szeptember 7., szerda

Diliház

Az úgy kezdödött, hogy 9kor este a lányok elaludtak, fél 10kor hangos ordítás, három torokból egyszerre, nem tudtam mi lehet, pont fogat mostam a fürdöben.
Mind felébredtek és nyilvánvalóan rosszul voltak valamitöl, de mitöl? Marlene köhögött kicsit és ennyi, a többiek csak szimplán sírtak.
És sírtak, és sírtak, bármit csináltunk. Nem kellett a tea, a víz, végül már a tápszert is kipróbáltam (éhesek maradtak volna?) Egy óra múlva mindenki elaludt, visszavittük öket az ágyukba és öt perc múlva kezdödött minden elölröl.
Megosztottuk eröinket, Harald a hálóban Isabellát próbálta altatni, aki egyre hangosabban sírt ,nekem sikerült a másik kettöt a nappaliban elaltatni, Elisa fogta a kezem, Marlene meg a másik kezemben volt.
Lefektettem öket a dívány két sarkába, kitömtem a széleket takaróval, hogy le ne essenek és mentem Isabellát átvenni, aki csak hajtogatta a hálóban, hogy mama, mamikám......
Végül elaludt ö is, próbáltam letenni az ágyába, a szeme kipattant és mondta, nem alszok ágyamban:-))
Oké, akkor vissza, újra elaltatni, közben felsírt Elisa, mitha fájt volna neki valami. Èjfél után elkezdtek szörcsögni, tüsszögni, orruk bedugult, nem kaptak levegöt.
A gyógyszeres készletemet utoljára talán a tavasszal láttam valamikor, azóta nem voltak betegek, de találtam egy orrdugulás elleni srayt, az segített valamit.
Kettö felé Elisa ès Marlene lázas lett (még mindig a nappaliban az egész család, sötétben, Morti kutya is csatlakozott, gondolta, nem maradok ki a mókából), akkor adtam nekik szirupot, félálomban ültünk feküdtünk ott.
Haraldot elküldtem kettökor aludni, hogy szólok, ha van valami, neki másnap dolgozni kellett menni.
 Négy óra felé elaludt az egész kimerült banda, egészen fél hatig, amikor kicsit fáradtan, de éberen kérték a tejüket.
Reggel mindenkinek 38 alatt volt a höje, fél 8kor szóltam az ovinak, hogy a betegek vagyunk, nem megyünk.
Két teljes napot mentünk oviba.
Nekem már hétfön feltünt, hogy 2 beteg gyerek is van a csoportban, de gondoltam már okésak, ha jöhetnek oviba.
Biztos tölük kapták meg a mieink is.
A mai napot fekete szerdának hívhatnánk, :-)))nem ettek, nem játszottak, nem aludtak délben, kimerültek, rosszkedvüek, bolondok voltak, csak rajtam lógtak, mindhárman egyszerre.
Ùgy sajnáltam öket, hogy így szenvednek.
Délelött bevásároltam a gyógyszertárba mindenböl, ami kell, szerencsére Anita ma jött, vele eljátszottak kicsit,míg elvoltam,  bár ö is mondta, hogy fú, ma nagyon helyzet van.
Este senki sem volt lázas, koppkoppkopp, remélem az éjszakánk is jobb lesz, mint a tegnapi.
Legkésöbb hétfön szeretnék már velük újra óvodába menni.
Még biztos összeszednek jó sok betegséget a következö hónapokban, félek is a munkahely miatt, hogy hogy fogom megoldani.
De valahogy majd kibírjuk, csak most nagy csalódás volt, hogy 2 nap után már összeszedtünk valamit.


3 megjegyzés:

  1. Huh, jobbulást a Lányoknak, Neked kitartás, és drukkolok, hogy ne kerüljön elő a gyógyszeres készlet még jó sokáig!

    Szeretettel:

    Vivien

    VálaszTörlés
  2. Szegeny kiscsajok, hamar osszeszedtek a virusokat.Az nagyon jo ha olyan sokaig nem kellet hasznalni a gyogyszeres keszletett.Sajnalom oket hogy betegek es hogy igy szenvednek.Sajnos sok szulo nem hagyja otthon a beteg gyereket es visszi oviba,bolcsibe es a mas gyerekeket is megfertozik, ha nem is betegek de meg nincsenek teljesen meggyogyulva.Nlaunk is sok ilyen van es sajnos az ilyen szulok miatt lesznek mas gyerekei is betegek.Kuldjuk a gyogypuszikat es remeljuk hogy nagyon hamar meggyogyultok hogy visszamhessetek minnel hamarabb a bolcsibe es megszokhassak a lanyok.puszika


    Most mar csak az a baj hogyha egyikuk elkap valamit a bolcsibol szerintem a masik ketto is elkapja.
    puszika

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a lányoknak! Sajnos ez a közösségi élet hátulütője. Most kezd majd el igazán erősödni az immunrendszerük, mert az első időszakban mindent összeszednek majd :( Nálunk is így volt, mindkét gyerkőc sokszor volt táppénzen az első évben, de szépen lassan megerősödtek. Esetleg kérdezz rá a gyerekorvosra, védőnőre, hogy milyen immunerősítőt javasol. Sajnos mindenképpen szükségetek lesz valamire. (Mi már több mindent próbáltunk, de úgy tűnik a béres csepp+c vitamin (6-6 csepp a szörpijükbe naponta) kúra vált be a leginkább. Augusztus elején kezdtük újra, amikor elindult megint a bölcsi. Egy-két napos átmeneti megbetegedéssel eddig megúsztuk, kopp, kopp, kopp. Sok gyógypuszi!!! Melcsi, Levi, Zsófi (újra nyitva a blogunk, ha van időd, kedved... www.melcsigyermekei.blogspot.com :))

    VálaszTörlés