2011. szeptember 5., hétfő

Bölcsisek lettünk!!!

Reggel hatkori felkelés nem újdonság nekem, ma is hallottam, hogy hat elött pici lábak tapicskolnak a kövön az elöszobában, és megszólal az ágyam mellett egy vékony hangocska, mama felébredtem! Bebújt mellém Marlene, 10 perc múlva Isabella is jött, de ö rögtön kiadta az ukázt, mama tejcit melegíteni! (tencit - így hívják ) Mire megmelegedett a 3 üveg tenci, Elisa is álldogált az ágyában, kérdezgetve, aludtál? aludtál? (hogy jól aludtam-e, söt egyszer reggel azt mondta nekem, amit én szoktam, hogy jó reggelt drágám, aludtál?:-)
Nem volt semmi fejetlenség, mert volt idönk böven, kocsival mentünk és a papa is velünk jött elsö nap a bölcsibe.
A csoport elött az öltözöben már ki volt készítve a jelük, fogasuk, felvettük a cserecipöt és bementünk.
Kb. 2 percig nézegettek a csajok, aztán szépen lassan megindultak, Isabella a csúszda felé, Marlene a tükörhöz :-), Elisa a babakocsi irányába.
Egy órát voltunk ott, holnap kicsit többet majd és 2 nap múlva kimegyek kicsit az elötérbe, aztán meglátjuk hogy fogadják.
Ma rajzoltak, gyurmáztak, meg mindent, amit szeretnek, egy kivételével, a kertbe kimenni már nem volt idö, de amúgy nagyon tetszett nekik.
Marlene énekelt németül kicsit, Elisa talált az asztalon egy fél vajaskenyeret, egyik kisgyerek hagyta ott, Elisa pedig tovább ette:-) Az óvó néni csinált neki másikat. Marlene almalevet öntött magának a kancsóól, vagyis majdnem, de még idöben észrevettük. Isabella viszont olyan gyors volt, hogy csak akkor vettük észre,mit csinál, nikor már a nyitott ablakban álldogált.
Otthon a  legtöbbször a kis Moritz-ot emlegették, (mert az olyan, mint a Piciáron, az unokatesónk) 16 hónapos és a földön hasalt (kicsit le van maradva mozgásilag) és mindenki megsimogatta. :-)

Nem nagyon kellett rábeszélni öket, hogy menjünk, lehet, hogy sok új benyomás volt, mikor szóltam, hogy megyünk, mindhárman söpörtek az ajtó felé.
Azt mondták a lányok, holnap is megyünk.
Juhúúú, éljen, megint nagy mérföldköhöz értünk és ezt a hegyet is megmásszuk.
(nem sírtam ám!!!!!)


Indulás elött

A helyünk az oviban

Elisa és a "bébi"

Versenyezzünk!

A hármasikrek elfoglalták a csúszdát

Nicole ken egy másik vajaskenyeret Elisának

Marlene a nagyok között

Ablakon kinézi nagyon jó (egy traktor nyírta kint a füvet)

Elisa kipróbálja a babakocsit

Marlene simogatja Moritz-ot (Moritz növére is Marlene)

Rajzolunk

Elisa hempereg

Marlene rajzol (mindig csigabigát, mást nem)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik az oviba indulo kis csajok kepei, az elos kep nagyon kedvencem lett.Gyonyoruek es okosak, ugyesek es buszke lehetsz rajuk.Holnap meg tobbet fognak majd jatszani es meglasd hamar beszoknak es nem fognak ok sirni,nekik van egy nagyon jo elonyuk hogy 3 vannak egy helyt testverek,ha massal nem jatszanak egymasnak ott vannak ok.puszika

    VálaszTörlés
  2. Juditkam, annyit gondoltam ma Ratok :))) megkaptam az smst is, örülök, hogy minden ennyire jol ment mar elsö nap, meglatod, hamar megszokjak, nagyon jo helyük lesz, nagyon szep az ovi es hat tenyleg ott vannak a lanyok egymasnak, igazan egyedül soha nem lesznek :)
    Nagyon csinik voltak az elsö napon, latom, Nalatok meg jo idö volt :)))
    Morti nem ment Veletek? :)))
    Ügyesek legyetek holnap is, aztan par het es delutanonkent harom boldog kiscsaj szalad Feled, ha megerkezel ertük az oviba :))
    Millio puszi Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz: szeritnem is szeretni fogják! Ráadásul elég sok időtök van a beszoktatásra, szépen fokozatosan lehet ket hozzászoktatni majd, hogy egyre több időt töltenek ott, illeve, hogy időnként anyuci nincs a közelben. Mire a munkahelyeden kezdened kell, már annyira megszokják a helyet, hogy gond nélkül ott lehet majd hagyni őket egész napra is. Nem lesz itt semmi probléma. :-)

    Nagyon csinik voltak a lányok! :-) Gondoltam rátok! Örülök, hogy minden jól sikerült az első napon! Hasonló pozitív élményeket kívánok!

    Szeretettel,
    marcsi Gárdonyból

    VálaszTörlés
  4. Akartam írni, hogy szuper, hogy sikerült munkahelyet váltanod. A 3 lány mellett nem tudom hogyan tudtad volna megoldani a régi állásod ellátását.
    Aranyosak voltak a lányok, gondolom mindenki el volt tőlük ájulva :)

    VálaszTörlés
  5. Jucuska, szuperül néz ki a bölcsi, nagyon szép, kedves. Ahogy látom, a lányok is jól érzik magukat. Biztos vagyok benne, hogy pár hét alatt megszokjátok az új rendszert.
    Puszi,
    Lalumami

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a bölcsis nagylányokhoz! Nagyon boldog, büszke anyuka lehetsz, hogy három ilyen tündérkéd van!
    Nagyon guszta a bölcsi, hava jártok, nem csodálom,
    hogy már elsőre tetszett a kislányoknak.
    Jó hír, hogy a munkahelyeden is ilyen rugalmasan, emberségesen, pozitívan állnak melletted.
    ica

    VálaszTörlés