2011. augusztus 21., vasárnap

Szépségápolás

Már kisgyerek korban is nagyon fontos, hogy ápoljuk magunkat. Jó illatúnak kell lenni, krémezni kell, ez biztos nagyon fontos, mert a mama is szokta krémezni az arcát. Fürdés után is beken bennünket a mama, kérünk, söt kiabálva követelünk, hogy a kezünkbe is tegyen és mi ilyenkor elsoroljuk mit krémezünk be, mondjuk is a mamának, hogy arcát, fülét, fogát, haját, térdét, popóját, lábát, szemét:-) Ezt mind bekenjük, ha nem figyel oda a mama.
Börünk ápolásához a legjobb idöpont a délelött, mikor a mama kimegy a szobából, ilyenkor nagyon gyorsan fel kell kapaszkodni a pelenkázóasztalra (!!!) és ketten, egyesült erövel kinyitni a legragadósabb, legnagyobb tégely krémet.
Aztán lehet kenni, alaposan, ne hagyjunk ki egy centimétert se. Ha már nincs rajtunk hely, ápoljuk le a falat, ruhánkat, pelenkázóasztalt is, ártani annak sem fog, ha kicsit szebb lesz.
Ha mama visszatér és csúnyán néz, összerezzenünk, mert a lelkünk mélyén tudjuk, igen nagy csendben voltunk, tehát valamit elkövettünk, ami nem jó, de miért kell ezért kiabálni, meg minket fél óráig tisztogatni, azt nem értjük, hiszen mi csak krémeztük magunkat, ö is szokta, nem?






5 megjegyzés:

  1. A falakat meg a bútort még csak-csak megértem, azokra esetleg ráférhet egy kis csinosítást. De az ő szépségüket nem tudja fokozni már a krém! :)
    Amúgy meg részvétem, ezt a krémet még a bőrről is elég nehéz lemosni, nemhogy a bútorokról. Tapasztalatból tudom én is :)

    VálaszTörlés
  2. Hat nalunk is szokott lenni ilyen keremezes falra es mindenre.Edesek a lanyok es latszik hogy kremezik magukat ert gyonyoruek.puszika

    VálaszTörlés
  3. Még egész jól megúsztad. A családi legendárium szerint egyszer, úgy 1-2 éves koromban anyu a kiságyamban hagyott, és mikor benézett rám, a következő látvány fogadta: a kiságy minden egyes rácsa gondosan kakival végigkenegetve, én meg pucér seggel elégedett vigyorral a képemen megpiheve a nagy alkotó munka után a kiságy közepén tapsikoltam. :-)

    Tündériek a lányaid! :-)

    VálaszTörlés
  4. Jol szorakoztunk a csajokon,van meg kremed?vagy küldjünk egy jo nagy dobozzal ??? majd nalunk is következik :-)))
    Judit+ David, Noah es Sara

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsi, akkor ezen mindenki átesik? Köszönjük a dicséretet, apjuk azt mondja mindig, hogy hát ö a szép, töle örökölték (hehe)
    Izabella, akkor te sem unatkozol a két kis tündérrel.
    3.bejegyzésre, névtelennek, :-D nagyon jó legendaként elmesélni, de én azt hiszem szívinfarktust kaptam volna, ha ez kakival történik meg nálunk:-))))
    Juditkám, látom már otthon vagytok, gyönyörüek a babák, remélem jól vagytok ,a segítség is megérkezett(anyukád), láttam a képeket, nagyon elérzékenyültem, 2 éve ilyenkor ugyanezt csináltam, jaj, de jó hogy elmúlt, majd meglátod, most jó nehéz lesz, de az elsö év után könnyebben megy majd, puszillak

    VálaszTörlés