2011. június 14., kedd

Nyári frizura



Isabellának olyan kis semmi haja van, ráadásul reggelre mindig összeáll egy csomóba, kócba, mint egy kismadár pihéje, így többek rábeszélésére nekiálltunk Lydiával, a szomszédommal géppel levágni a haját. Nagyon jól türte, kicsi mozgolódott, de azért jól ment és nem is vártam, hogy ilyen aranyos lesz vele, mikor kész lett ,kiderült, hogy a kb. 30 szál hosszú hajacska alatt sürü sok kis haj nö, szóval lesz még belöle valami, remélem legalább is.
Eddig is fiúnak nézték, hiába a fülbevaló, rózsaszín ruhák, most meg majd pláne. Nem baj, úgy is úgy viselkedik, mint egy rosszcsont fiú.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány, ha nagy lesz vagy Pink vagy a Roxette lesz a kedvence! :)
    A többieknek nincs új frizurájuk?

    Puszi,
    Lalumami

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos Isabella az uj frizurajaval.Nagyon cuki,majd csak kino par szala haja,nalunk is olyan kis semmi haja volt a Szabinanak majd egybol begondorodott nagyon is,es nem tudom hanyszor levagtuk mire ennyi haja lett,most sincs sok,Julianak meg meg soha nem vagtuk le mindjart 2 eves es meg alig van par gondor furtje az is rovid.puszika

    VálaszTörlés
  3. Nálunk sem volt Lilinek haja 2 éves koráig. Pont ilyen kis selymes hajszálak kókadoztak a fején jó sokáig. Aztán egyszer csak beindult és most nagyon jó, sűrű haja van.
    Mondjuk érdekesen sorsolt nálatok is a gép, Elisa és Marlene a két hajasbaba. Elisa frizuráján mindig mosolyognom kell, annyira komoly :))

    VálaszTörlés
  4. Csoki, nekem is a Roxette jutott eszembe:-)
    Lalunak sok haja van már?

    Iza, a többieknek én sem vágtam még le soha, csak elöl, bár megpendítettem H.nak, hogy nyárra nem lenne nekik olyan meleg a rövid haj, de totál elszörnyedt az ötletemtöl:-)

    Zsizs, emlékszem Lilire, egyszer még néztem egy régebbi képét, nincs haj, a következön (mondjuk jóval késöbb néztem újra meg) soksok sötét hajzat, meg is lepödtem. Ja vicces, hogy a kicsink az egyedüli kopaszka:-)
    Elisa hihetetlen az angyalhajával, nem tudom, kire ütött.

    VálaszTörlés
  5. Lalu gyakrabban jár fodrászhoz, mint én. Na jó, neki ingyen van, de olyan gyorsan nö...
    A többieknek nem muszáj ilyen rövidre nyírni azért, lehet vágni 2-3 cm-t is, már az is felüdülést nyújthat 30 fokban.

    Puszi,
    Lalumami

    VálaszTörlés