2011. március 6., vasárnap

Szeretgetés-birkózás

7 megjegyzés:

  1. Ngayon cukik a lanyok ,Marline miert olyan szomoru a sarokba egyedul.Elisa es Isabella meg nagyon aranyosak foleg ahogy Isabella kacag.puszika

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépek,és nagyon ügyesek a lányok!!!
    Ha hazajöttök ugye ideléptek hozzánk egy kicsit játszani!Pankának és Botondnak is mindig mutatom a képeket a csajokról.már messziről kiabálnak,hogy ott vannak a hármas ikrek :-)))
    amúgy meg drága Judit nagyon BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT kívánunk!!!Ildi és az egész család!!
    puszi mindenkinek!!!Soproniaknak is!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=FchMuPQOBwA

    VálaszTörlés
  3. Iza, köszönjük, késve, de nektek is!

    Ildikém ,nagyon köszönöm a köszöntést, a szülinapi nótát és nekem mannyira hiányzik a Körtér, úgy mennék már. Húsvétkor mindenképp megyünk, ha csak egy napra is és odaugrunk(még nem voltam, mióta elkelt a házunk.Nem is tudom, el merek-e menni arra.) Majd úgyis megírom, mikor megyünk.A gyerekek annyira gyönyörüek, Panka nagyon édes, olyan huncutul tud nézni, Botond meg szépség, kell nekem vönek:-))
    Puszikat átadtam, mi is puszilunk titeket, anyudékat is.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Melcsi, képzeld, voltam nálad a blogon, végre "megismerhettelek" benneteket:-)
    Szilvi köszi neked is, nagyon megrázó a blogodon a kis Virág története, szeretnék valahogy segíteni nekik, ha itt vannak Bécsben, majd kigondolom, hogyan.

    VálaszTörlés