2011. február 19., szombat

Pár új foto-új járgány


Megjött az új kocsink, egyenesen Angliából, nagyon megharcoltam érte, de sikerült!
Ilyen esernyöre csukható kocsi ami egymás melletti, máshol nem kapható, egy használt volt az Ebay-en, de lecsúsztam róla, a kocsi könnyü,  szélessége "csak" 95 centi , ( a másik, a zöld Urban Jungle kocsink 107 cm széles) ami nagyon jó, befér a kocsinkba és a lányok aludni is tudnak benne, le lehet engedni a háttámláját.
Könnyü összecsukni és széthajtani, fel tudom egyedül is emelni, (a másikat csak nehezen) és könnyü tolni is. (bár ebben az UJ kocsi jobb a felfújható kerekeivel bármilyen terepen könnyü tolni)
Még nem teszteltem, majd tavasszal, ha nem kell anniy ruha, kabát, lábzsák, stb., de számításaim szerint beférünk a Lidl-be, Billába, Zielpunktba, Baumaxba, pékségbe, gyógyszertárba, bankba, postára vele, ezek a környékbeli üzletek, ahova naponta vagy többször a héten be kell menni.
A metroba, villamosra, buszra  felférünk vele, Schnellbahnra (az olyan hév-féleség, gyorsvasút) csak a modern, alacsonyküszöbüre, de az nem baj.
Nagyon örülök neki, most kicsit mozgékonyabbak leszünk ezzel a kocsival.
A neve Obaby Triple Pushchair és az elös kocsinkhoz képest nagyon olcsó volt, még így is, hogy új és Angliából vettük.
Harald kritizálta, hogy fekete, de ebböl csak fekete van, na meg összenyálazni, belekekszezni, lemorzsázni ideális a fekete szín.
A lányok rögtön belemásztak, itt tologattam öket a nappaliban:-)))



Ùj járgány tavaszra

                                                             Én mindenhova felmászok!!!!!
                                                    
                                             Legújabb hobbynk: asztalon ücsörgés
                                                        Fel-le mászkálás, leesés.
                                                       Itt az Òmi!


                                                        Nem félek felállni sem!
                                        Már fejest is ugrottam innen, pedig anyukám 5 centire állt tölem!!!


                        Èn még csak egyszer tudtam felmászni az asztalra, de az ágyon tudok ugrálni is!

                                          Ül, fekszik, mászik....lehetetlen fotózni!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon klaszak ezek a csikos rugdalozok annyira tetszik a szine es a csajokon is jol all nagyon.A kocsi meg egyszeruen praktikus es szuper is,remleme jokat fogtok vele setalni.puszika

    VálaszTörlés
  2. :-)))köszi, sajnos elszámoltam és nagyon kicsit vettem nekik, nem lesz jó sokáig, dehát "gazdaságos rugdalódzók" :-)))nem volt nagy beruházás.
    jaj, a kocsinak úgy örülök, remélem beválik.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is ilyen 3askocsink van,nagyon szeretem,tényleg mindenhova befér.Nagyon édik a csajok!!!
    Andi

    VálaszTörlés
  4. Andi, köszi, remélem a kocsi nekünk is jó lesz!
    Már nagyon várom, hogy mehessünk vele, de olyan hideg van. még a nagy kocsival járunk ki, ha egyáltalán kimegyünk, ma -8 fok van!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Az első meg az utolsó kép nagyon ott van! :-)
    Az elsőn: mert mindhárom rendben ül és vigyorog, az utolsón: mert mindhárom teljesen más pózban múlatja az időt a kanapén. Nagyon murisak! :-)

    Egyéként én is nagynövésű gyerek voltam. Ráadásul az én szüleim nem is voltak olyan magasak. Amikor még csak egy-két éves voltam, mindenki megszólta anyámat, hogy egy "ekkora gyereket" minek ültet babakocsiba. Azt hitték már vagyok vagy 3 éves... :O
    Aztán a végeredmény: 173 centi, átlagos testalkat. Semmi különleges. Nem lettem se vándorló létra, se Gombóc Artúr. :-)

    Mint ahogy a felnőtteknek is különböző az anyagcseréjük (van aki degeszre eszi magát, mégem tud hízni, más meg egész életében küzd a kilókkal), ez talán így lehet a gyerekeknél is.

    Mindhárman nagyon helyesek, és mind külön kis egyéniség.

    Gratuálok!

    VálaszTörlés
  6. :o) Hányadik járgányotok is ez a kocsi???? :o)

    VálaszTörlés
  7. Névtelennek köszönjük a dicséretet! Végül én is arra jutottam, hogy nem kell aggódnom a nagynövés miatt, most meg mintha kicsit fogyott is volna.Örülök, hogy tetszenek a képek.

    Csigamami:-DDDD, hát igen, nem tagadom, van pár, de ha már Porsche nem lehet, legyen babakocsink :-)
    Komolyan: a kettest már eladtam, a hármast meg hamarosan meghirdetem, szóval nem gyüjtöm öket:-)

    VálaszTörlés
  8. Még jó, hogy anyukád is csíkosban volt! :D
    Cukik nagyon!
    Lalumami

    VálaszTörlés
  9. Köszi Csoki,anyukám hozzájul öltözött, :-)mindenböl csíkosat vesz mostanában.Gyóygultok ,remélem!

    VálaszTörlés