2011. február 8., kedd

Bemutatom Àront....

...aki mint írtam, kis unokatesónk, az öcsém második kisfia.
Meglátogattuk, pont fenn volt és engem jól megnézett magának, én meg rögtön beleestem. A bátyja, Dani  által már foglalt volt a szívem "fiús" fele, de most osztozniuk kell Àronnal, mert beleszerettem egyböl.
Olyna puha, kicsi, törékeny, pedig majdnem 4 kiló és még így is fura, hogy az enyémek is ekkorák voltak, pedig Marlenet fele ekkorán hoztam haza a kórházból.
Van egy kis haja és résnyire nyitott kis kínai szemmel nézett, pont mint a tesóm, mikor felébred.
Nagyon nyugodtan nézegetett.
Dani is nagyon szereti.
Nagyon örülök, hogy megérkezett!
Legyél boldog, hosszú életü, vidám, okos, egészséges, szeresd a tesódat és szüleidet nagyon, Isten hozott a családban, Àron baba!
Nézzétek, ö az:




1 megjegyzés: