2011. február 8., kedd

Alvás

Múlt hét óta áttértünk az egyszeri alvásra, nagyon hideg volt kint, esett a hó, nem tudtunk kimenni, így megpróbáltam kihúzni a délelöttöt sok játékkal, énekkel, aztán gyorsan fél 12-kor ettünk és be az ágyba.
1.nap
Marlene fél óra sírás, nyüszögés, majd alvás
Elisa alszik
Isabela üvölt, ki kell hozni a szobából
2.nap
Marlene sír, majd fél óra szenvedés után elalszik
Elisa alszik
Isabella 15 perc alvás, majd üvöltés, ki kel hozni, de meglepetésemre a nappaliban, kezemben tovább alszik, leteszem a nappaliban alszik 1 órát
3.nap
Marlene üvölt, ki kell hozni, jásztunk csenben, míg a többiek felkelnek
Elisa alszik
Isabella alszik egy órát, majd kihozom és velem még alszik fél órát
4.nap
fél óra nyüszügés, sírás és mindenki alszik 1,5-2 órát!!!!
Jippijé!!!!!!!!!!!!
5.nap
innen kezdve kis nyöszörgés vagy dumálás, nevetgélés után mindenki fél órán belül alszik és 2 órán át alszik!
Ès ez így megy már 2. hete!!!!!!!!!!!!!!!!!
Egy álom!!!!!!!!!
Már csak az éjszakát kéne átaludni lányok!
Ugyanis az nem nagyon megy még. Èjjel minimum 4-6szor fel kell kelnem, rossz éjjeleken pl.vasárnap aludtam 11-1-ig, meg 5-fél7-ig. Az csak 3,5 óra!!!!
Remélem, ha kinn lesznek a fogak, jobb lesz!

2 megjegyzés:

  1. Szia Judit!

    Biztos emlékszel ránk,3asikrek,2 fiú-1 lány,másfél évesek.Na,az enyémek sem alszanak éjjel...Totál kész vagyunk!Mi is kb ugyanúgy tudunk pihenni,mint ti.Pár óra alvás,aztán ordítás,néha má én is,aztán újra pár óra szunya... A rágófogak sokkal keményebbek!!!
    Nem az Elisa volt az "A" magzat? Állítólag ők nyugisabbak. Nekem a Tomi volt az "A" és ő is bármikor bárhogy elalszik,akár odíthatnak is mellette.
    Különben meg a többi bejegyzésedet is olyan,mintha én írtam volna.legalábbis a mi életünkről szólna.:)
    Alig várom,hogy leérettségizzenek!!!:)
    Üdv:Andi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ugyesednek a lanyok alvas teren, Elisa a nyero akkor,neki mindegy hogy ordit a tesoja akkor is alszik mindennap.Tunderiek

    VálaszTörlés