2011. január 3., hétfő

Szilveszteri cicák, nyuszik:-)

                                                      Isabella fáradtan
                                                      Marlene cica pizsamában
                                                     Papa cica-fáraó (szerinte)
                                                   Elisa cica
                                                    Isabella nyuszi
                                                       A Vouge-ban a helyem
                                                     Fogócska
                                                      Új évi pihi
                                                     Ez a legújabb szokásuk, a lábam közötti bújócska
                                                     Büfé babáknak
                                                    Büfé felnötteknek (mindent megkóstoltam, úgyhogy van mit leadni most)
                                                  Isabella kedvenc helye

12 megjegyzés:

  1. Hat nagyon cukik ezek a cica,meg nyuszi lanyok.Nagyon csinosak a kepeken es edesek is.Apa is cuki a maskarajaban.De fincsi bufek voltak.puszika

    VálaszTörlés
  2. Most is vegig neztem a blogomat de toled nincs semmi irva,nem tudom eltunt vagy mi lett?
    Nem emlekszel hogy melyik bejegyzeshez irtad?

    VálaszTörlés
  3. Ha a Vogue-ban a helye, akkor ott is lesz, hiszen semmi sem lehetetlen; nezd csak:
    file:///C:/Dokumente%20und%20Einstellungen/Bogi/Desktop/isabella%20vogue.htm

    VálaszTörlés
  4. ja, most latom, hogy ezenb a neven irt ki :))) A felreertesek elkerülese vegett: Bogi vagyok :))))
    B.U.E.K es soooook puszi Nektek!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Mondd meg Haraldnak, hogy a legjobban ö tetszik ;) De nehogy félreértse!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyosak a lanyok! Hatalmasat nottek! Igazan buszke lehetsz rajuk es magadra, mert nem semmi, amit veghezviszel veluk nap mint nap. Nekem is jobban tetszik a blogod uj kontose. Irtad, hogy nem minden hozzaszolast vettel eszre... lehet, hogy azert nem valaszoltal egy jo regi bejegyzesemre? Azt szerettem volna felajanlani, hogy elmegyek es segitek neked a pici babak koruli teendokben, de nem irtal, pedig olyan nagyon vartam. Nem akartam tolakodo lenni, de lattam, hogy milyen nehez lehet egyedul a harom babaval es nagyon szivesen segitettem volna. Le a kalappal elotted! Nagyon szep kis csalad vagytok! Bekes, boldog uj evet kivanok nektek!
    Sok szeretettel, Lizi

    VálaszTörlés
  7. http://szabinaesjulia.blogspot.com/2010/11/az-uj-blogunkba.html#comments

    Iza, Erre a linkre kattints fent, ide írtam a megjeeyzést, a bejegyzésed címe:
    "Az új blogunkba", ott vannak a megyjgyzések, 2 megjegyzés, az egyik az enyém.

    VálaszTörlés
  8. Bogi, köszi szépen, neked is boldog új évet, még mindig olyan sokat dolgozol?
    A linket nem tudom megnyitni, esetleg beírnád mégegyszer?
    Zsizsik, megmondom:-))), az apamacskafáraó örülni fog.

    Lizi, köszönöm szépen a dicséretet, pirulok, de nem emlékszem a régebbi beírásodra-segítség felajánlásodra, pedig én a segítséget sosem szoktam visszautasítani, mióta megvannak a lányok.

    Mikor tudsz jönni? :-))))
    De komolyra fordítva, nagyon örülnék neki, ha segítenél, ide nem akarok tel.számot írni, de a mail címemet megadom, írjunk ott egymásnak
    juditwien@hotmail.com
    Boldog új évet neked is!

    VálaszTörlés
  9. Bocsika de nem az az uj blogunk en irtam el,tudod tobb blogot probaltam nyitni,de nem az a blog amelyiket vezettem hanem ez

    http://www.szabinaesjulia.blogger.hu/
    Bocsi en irtam el mert a masiknak blogspot.com van de az uj a blogger.hu
    Ide nez be ha lesz idod

    VálaszTörlés
  10. Nem megy a link nekem sem :( eleg gagyi oldal...keresek masikat s majd atküldöm!!
    Huuu, igen, munka az meg mindig van dögivel, meg egyetem, meg a Kedves (összeköltöztünk masfel eve), meg, meg meg :)
    Remelem a Csajszik jol vannak!!! Követem am a blogot, megha irni nem is irok ;)
    Puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés
  11. Nomikam, cukik a lanyok nagyon es mekkorak mar!!! Nagyon jooool nezett ki a büfetek, nem csodalom, hogy mindent megkostoltal :))))
    Holnap repülök Hozzatok!!!!!!!!!!!!!!!! :))))
    Millio puszik!!

    VálaszTörlés