2011. január 2., vasárnap

Boldog új évet!

24. péntek:
Míg aludtak a lányok, a Jézuska gyorsan feldíszítette a fát, megfözte az ebéd egy részét, szerencsére a szakács férj átvette a fözés egy részét.
Lányok délig aludtak, aztán megmutattuk nekik a fát, nagyon tetszett nekik, ott álltak körülötte egy ideig és mutogattak, hogy "dabda" (labda) meg Isabella, ha nagyon tetszik neki valami, akkor "ááááá"..de valami nagyon vicces módon mondja, szóval á-zott, odavoltak nagyon.
A délutáni alvás után ettünk, aztán jött az ajándékozás, minden nagyon szépen, simán, stresszmentesen ment.
Nem volt túl sok ajándék, hál Istennek, mert így pont jó volt, könyvek, játékok, ruhák, mindenböl egy kicsi, nem láttam, hogy túl lettek volna pörögve a lányok a sok új benyomástól.Szépen játszottak mindennel, söt a kicsomagolásban segítettek leginkább.
24.-én a férjem már nagyon meg volt fázva, végül az egész ünnepet végig tüszögte, köhögte, persze megkapták a lányok is, már 25.én este Marlene hányt, Isabella nem tudott elaludni, Elisa feltünöen nyugodt volt.

25.-26.szombat, vasárnap:
Nem aludtak egész éjjel, reggel 5ig fent voltam valakivel mindig, még a hálóba sem jutottam be, nemhogy lefeküdni, vagy aludni, jaj ,nagyon fáradt vagyok.....lázasak, sírnak.....

27.hétfö:
Reggelre mindenki lázas volt, délutánra meg kitört a hiszti, ordítás, láz 39,5  fok-ig, takony, köhögés.
Gondolom fáj a torkuk, mert semmi darabosat nem esznek meg, csak isznak.
Ma megyünk este 6-ra dokihoz, remélem ad valamit, mert a múlt éjjel megint reggel 5-ig nem jutottam el az ágyig, addig mindig egy vagy két leányzó ébren volt, köhögött, ordított, mamázott, még jó, hogy anyukám itt van, így tudtam reggel fél 6-tól fél 8-ig aludni.
Sajnos nem hogy jobb lett, de még rosszabodott a helyzet, mindenki nagyon lázas napközben is, elesettek, lógnak rajtam, sokat sírnak, szenvednek.Csütörtökön újra doki.

30.Csütörtök:
Mikor elindultunk, Marlenének még 39 fokos láza volt, a rendelö tele volt, háromneged órát vártunk, addig próbáltuk lekötni öket, ettek egykis kölresgolyót, aminek nagyon örültem, mert 3 napja SEMMIT sem ettek, még a tápszert sem akarták.
Végül  bejutotunk, persze Isabella egyböl bepánikolt, hogy öt itt megint majd megszúrják, mint a múltkor, kapaszkodott az apjába, alig tudtuk levetköztetni, Marlene mamázott és nyújtogatta a karját felém, Elisa meg felfedezett, húzgatta a fiókokat, meg keringett ide-oda. Volt ott egy nagy csontváz, amire piros Mikulás sapkát meg piros zoknit húztak, az nagyon teszett volna neki, a doki néni látta, hogy a két ordítót nehéz kezelni, így Elisát az ölébe vette, míg mi a másik kettöt vetköztettük, majd ö vetköztette le Elisát, aki nagyon mosolygott rá.
Szerencsére minden oké, javulnak, legalább is a tüdejük tiszta, a köhöges jobb, már csak a láz meg a takony van, de az antibiotikum már mától hatni fog (remélem).
Jövö szerdán kontroll.

31.Szilveszter napja:
Mindenki láztalan, mosolygós, jobb kedvü.
Remélem nem lesz nagy durrogtatás kint az utcán. Félek a petárdától.
Délelött a bevásárló központig sétáltunk (elöször a friss levegön, egy hét után), nagyot aludtak odáig a lányok, mi gyorsan megvettük ami kellett (gyógyszer, hús, friss zsemle, szerencsemalacok) aztán irány haza, sajnos én is elkaptam a náthát a csajoktól, orrom bedugulva, tüsszögök, köhögök.Vettem jó sok aszpirint, citromot, remélem összeférnek majd az esti pezsgövel.:)
Napközba minden oké, este jöttek vendégeink, ettünk, ittunk, lefektettük a lányokat, gondolom megérezték, hogy buli van, mert aludni azt nem akartak, E+I végül fél 10 felé feladták, de Marlene még 11-kor is futkozott pizsamában, végül bevittem a hálóba, de ott meg behallatszott a petárdázás az utcáról, éjfél elött 10 perccel aludt el, nagy szenvedések után.
Gyorsan köszöntöttük az új esztendöt, himnusz énekléssel, aztán kimentünk tüzijátékot nézni a ház elé, a bébifont vittem magammal, nagyon szép volt minden irányban az égbolt, de nagyon hangos.
Èrdekes, hogy a lányokat egyáltlán nem zavarta a hangoskodás, aludtak.
Marlene aztán fél 2kor kelt és negyed 4ig nem tudot elaludni, nem volt éhes, szomjas, pelusa tiszta volt, kapott a köhögése miatt fájdalomcsillapítót és mégis. Ès mégse.
Èn gyorsan összerámoltam és 4kor már ágyban voltam, igaz, nem sokáig, mert E+I mivel átaludták az éjszakát, reggel 7kor keltek, de aztán délelött még ledöltem kicsit, inkább a megfázás miatt, nagyon gyönge voltam.
Kiderült aztán, mi volt a balhé tárgya Marlenénél, éjjel kibújt egy új foga elöl, fura módon a rágófogai már megvannak, de elöl lent eddig csak két foga volt, most már három van. Pont a szilveszter éjjelt választotta a fognövesztésre, hát remélem lesznek még jobb szilveszter éjszakái is szegénynek.

Ùj év napja...
.... óta délután bent alszunk, már 2 délután sikerült, berakom öket az ágyba és kis kiabálás után alszanak is, olyan jó, hogy nem kell öket napi kétszer öltöztetni, kipakolni.
Tegnap éjjel Elisa 10 perces fennlététöl eltekintve (fél 3kor igazoltan sírt, mert csupa pisi volt, át kellett öltöztetni) mindenki aludt egyhuzamban reggelig.

Ìgy tovább az új évben lányok!

Kicsit megváltoztattam a blogot, nekem most jobban tetszik és most látom, mennyi hozzászólást írtatok az elözö bejegyzéseimre, eddig nem látszott, csak ha rámentem az egérrel, ezért is váltzotattam, nem müködött, ígérem írok mindenkinek vissza, nagyon aranyosak vagytok.




3 megjegyzés:

  1. Szegeny lanyok nagyon sajnalom oket hogy igy vegig betegeskedtetek az unnepeket.Nem lehet konnyu nektek az biztos.Anya neked meg van sok turelmed es ugyes vagy hogy igy eltudsz birni harom taknyos es lazas gyerekkel.Edes volt a doktornotol hogy Elisat intezte mig a tobbit ti ketten apaval.A lanyok meg edesek lehetek a karacsonyfa latvanyanal.Marlinenek meg gratulalunk a fogacskajahoz.De jo hogy mar benn alszanak a lanyok es nem kell oltoztetni meg vetkoztetni oket.Biztosabb konnyebb igy.Szep lett a blogotok.Nekunk is van uj blogunk ami nem zart ha van kedvetek akkor johetek majd persze ha a lanyok engedik.
    http://www.szabinaesjulia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Remélem, azóta teljesen túl vagytok már az egészen. Legközelebb szeparáljátok el a papát :)

    VálaszTörlés
  3. Iza, pont most jártam a blogod felé:-)))
    ìrtam is, nem tudtam, hogy elköltöztetek a régi oldalról.
    Köszi, nekem is jobban tetszik most a blog.

    Zsizzs, igen, a papa el lesz különítve karanténba, amúgy is folyton beteg, már nagyon elegem van, hogy nem képes elmenni orvoshoz.
    Már jobban vagyunk, bár én még nem teljesen, de a lányok túl vannak a nehezén.

    VálaszTörlés