2010. november 16., kedd

Rendörség

Délelött a lányok kint alszanak az udvaron, most is, ilyenkor próbálom behozni a háztartás lemaradásait, maileket, telefonokat intézni, stb.
Tegnap kopognak, 30as fickó áll a küszöbön, civilben, hogy jó napot, rendörség. Itt volt dolgom a házban és hátul voltam, ott van három kisbaba a babakocsiban.
A maga gyerekei? (utólag mondta a szomszéd, hogy ö volt a kapuban, töle kérdezte tudja-e kié a három gyerek)
Mondom, igen.
Mit csinálnak kint? Mire én: alszanak.
Mindig kint hagyom öket? Igen.Nem szoktam kinézni rájuk?
(agyam felforr, gondolom magamban, nem, csak egy héten egyszer megyek ki hozzájuk, grrrr....!!!!!!!!!!!)
Mondom persze kulturáltan tovább, dehogynem, minden 10 percben kint vagyok megnézni öket.
Hát ö hátul volt és megnézte öket.
Mondom és? Alszanak? Hát ö nem keltette fel öket. (szerencséd haver!)
Aszongya tudom-e igazolni magam, hát erre már röhgtem, mondom, jöjjön be, persze, igazolvány, köszöni és ment.
Hümm.
Kicsit túlaggódják a szerepüket a bécsi rendörök? Vagy legyek hálás, hogy mindenre odafigyelnek?

1 megjegyzés:

  1. Hat anya jol megijeszthetek teged vagy nem ijedtel meg?
    Kinn alszanak az nagyon jo.Hallottam mar olyat hogy egy doktor a kislanyat pici kora ota meg telen is hagyta kinn aludni es a gyerek sosem volt beteg mert megszokta a hideget.puszika

    VálaszTörlés