2010. november 4., csütörtök

Hasmars

Lehet, hogy az uszoda, lehet,hogy csak úgy......
Isabella csütörtök reggel felébedt és hányt.Többször is, hasa morgott, szegény nagyon megijedt, nem tudta mi van.
Végig a kezemben volt, míg a többiek felébredtek, mert nagyon nyügös volt.
Felébredt Marlene is, szörnyü szag a szobában, az egész ágyat telhányta. Elisa úszott a kakában.
Egyedül voltam reggel, elkezdtem hát a lányokkal, meg kellett öket fürdetni, mert nagyon szagosak voltak, közben Isabella bömbizett az ágyában.
Àthúztam az ágyakat, megvigasztaltam mindenkit és akkor mégegyszer bekakált mindenki, nyakig.
Oké, ennek fel sem tréfa, hál Isten addigra megjött Anita segíteni, elláttuk a gyerekeket, nem ettek semmit, kitettük öket aludni.
Jót aludtak, de mire  felébredtek, úsztak a kakaban.
Ès ez így ment péntek reggelig, éjszaka is egyfolytában valaki hányt, kakilt, péntek délölött értük el a mélypontot, amikor már elfogyott a lepedö, a harisnya, hiába raktam szegényeket tisztába, egyböl jött belölük újra.
Popsik mint a pávian feneke, vörös, nem lehetett rendesen letisztítani, mert üvöltöttek, így inkább lemostam öket a csap alatt.
Reggel 8kor felhívtam a férjemet, hogy jöjjön haza, mert úszok, nem megy egyedül. Meg is jött, közben felhívtam a dokit is, kaptunk délutánra idöpontot.
Vírusfertözés, kaptunk mindenféle szirupot, kúpot, port, ami tazóta is szednek a csajok.
Szombat reggel fél 8kor (!!!) megérkeztek Svájcból a sógoromék, anyósommal együtt, aki most 2 hétig itt van.(Hümm, hümm.)
Akkor töröltem fel a gyerekszba padlóját és szellöztettem ki.
Mondanom sem kell, a vendégekkel közöltem, hogy érezzék magukat NAGYON otthon és csak úgy, mint otthon, lássák el magukat, ott a hütö, ott a mosogató, nekem nincs rá most idöm. (amúgy sem kérdezték meg ráérünk-e, csak szóltak 4 nappal elöbb, hogy ök akkor jönnek)(szerencsére nem nálunk aludtak)
Harald azért fözött, meg kiszolgálta öket, anyósom me ga sógornöm meg tényleg beálltak segíteni.
Szombaton 17szer öltöztettem át öket kompletten, (body, harisnya, nadrág, póló), a mosógép csak ment, és ment...
Vasárnap az egész család ebédelni ment, én azt mondtam majd utánuk megyek, ha felébredtek a lányok, a szomszéd utcában volt az étterem.
Mire megebédeltek ott kényelmesen, én még csak akkor végeztem a fürdetés-öltöztetés-ebédeltetéssel.
De hoztak nekem finom schnitzelt(rántotthusit)
Anyósom hétföre robbant le, megkapta ö is, feküdt egész nap, a sógoromék szintén, mind a 4en hánytak-hasmenésük volt, szombaton beugrottak Zsókáék, ök is lebetegedtek, meg Anita is, aki csütörtökön volt itt segíteni.
Csak mi nem Haralddal. Furi.
Mára valamivel jobb a helyzet,  a lányok tegnap óta esznek is, eddig csak ittak, napi két-három nagy bekakilás van, ami már jó, közben átváltott a vírus egy taknyolós-köhögös-orrfolyós programra, most ez van, éjjel azért éjféltöl 5ig aludtak, ami már nagy szám.
Nagyon durva volt a múlt hét, jól elfáradtam.

4 megjegyzés:

  1. Mielöbbi gyógyulást kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Hat anya ez tenyleg durva volt napi 17x atoltoztetni oket hogy is birtad,nem lehetett konnyu es jo hogy volt sok ruha amit rajuk adjal.Anya ez nem a furdestol van hanem erre nalunk is van ez a jarvany.Szegenykek akkor most egy kicsit leis adtak a kilokbol biztos a hanyassal es fosassal.Anyostol meg rendes volt hogy segitett neked.Gyogyuljatok meg nagyon hamar.puszika

    VálaszTörlés
  3. Ajaj, Ti szegények! :( Örülök, hogy jobban vannak a Lányok, Te is pihenhetsz egy kicsit. Remélem, a család többi tagja is gyógyulófélben van!?

    Jobbulást kívánok mindenkinek!

    Vivien

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen, már látom ám a végét, vagyis jobb lesz lassan!
    Mindenki gyógyul!
    Köszi mindenkinek az együttérzö szavakat!

    VálaszTörlés