2010. szeptember 4., szombat

Festés











Mi a férjemmel a gyerekek születése elött nagyon sokat dolgoztunk. Ö a vendéglátásban, én az egészségügyben.
Ha valami szabadidönk akadt, igyekeztünk pihenni.
Jönni-menni, mindenfelé eljárni, kihasználni azt a kevés kis szabadidöt. Ìgy a lakás kifestése, egy beköltözéskori frissítö festésen kívül, mindig elmaradt.
Négy éve nézem a falakat és tervezgetem, hogy majd egyszer....Minden alkalommal, mikor jött hozzánk valaki, szabadkoztam, szégyenkeztem.
Reggelente mikor bementem, mindig végignéztem a csúnya, göröngyös falakon, a lukakon, a repedéseken.
Ìgy lassan besokalltam és mostanában, mikor elég sokan megfordulnak nálunk, idegelem magam, milyen a fal, hát elhatároztam, hogy nem akarom magam tovább rágni, itt tenni kell valamit.
Kerestem festöt, megszerveztem a kipakolást, valaki a házból felajánlotta a garázsát bútorraktárnak, barátnöm Zsóka a lakását nekünk menedéknek, míg ök nyaraltak, mi ott lakhattunk, minden összepasszolt, egy hét alatt meglett minden.
Ma, szombaton már itt is alszunk, igaz, csak félig kész a lakás, de ami kell megvan.

Gyönyörü lett minden, nem unom meg nézni a sima falakat és a szép pasztell színeket.
Tegnap költöztünk vissza, ma takarítottunk, rámoltunk, kb. a fe´let (sem) tudtuk volna megcsinálni anyukám, Scsipe és a Kispötty család nélkül (ök késö délelött jöttek egy szekérderék pizzával , Kisbrunóval) és a fiúk a konyhát, mi a nappalit rendeztük, míg anyukám sétált kint a lányokkal.
Van egy új lakó a házban, akivel elég jól összehaverkodtunk és mikor látta, hogy rámolunk be a lakásba, lejött a szerelöjével együtt és segítettek a nagy bútorokat berakodni.
Annyira jók az emberek.....
Amikor az ablakokat pucoltam, (földszinten lakunk) kintröl egy hárman is megszólítattak, hogy hol voltunk egy hétig, hova raktam a gyerekeket, míg felújítottunk, mikor jövünk vissza és milyen szép lett a fal:-))))(leselkedtek befelé):-)
Holnap lesz még egy nagy menet, de nem baj, tele vagyok energiával, nagyon húzós volt ma is, de nem bánom, az eredmény megéri.
Fotók jönnek, csak a fényképezö töltöje még egy kartonban bújik meg valahol, a dobozokat holnap pakoljuk ki.

1 megjegyzés:

  1. Varjuk a fotokat nagyon is,foleg a szulinapi fotokat,Igazad van anya hat nem kell nezni azt a sok csunya falat csak energia kell hozza es mar lehet is festeni,Nektek meg szerencsetek van hogy ennyien segitetek nektek hogy meg a sajat hazat is folajanlotta valaki.
    Nagyon szimpatikus csalad vagytok.Biztosan gyonyoru lett minden varjuk a kepeket.puszika

    VálaszTörlés