2010. augusztus 19., csütörtök

Nem alszanak

Miért nem alszanak ezek a csajok, a Balcsi óta nem alusszák át az éjjelt meg napközben is csak jelképesen alszanak, bár ez most már javulóban.
Nagyon fáradok, éjjel-nappal helytállni, már lassan elég lesz.
Napközben délelött a tízórai után majd leragad a szemük, ilyenkor szigorúan csak kint (esöben a ház fedett részén az udvaron) alszanak egy órát, másfelet.
Utána jàték, ebéd, játék, majd fél 3 felé majd elájulnak fáradtságtól, 3 felé kint a babakocsiban alvás, 10 perc alatt mindenki elalszik és alszanak egy órát.
Innen kezdve estig semmit sem alszanak, uzsnna, majd vagy kint vagy bent játék, este fürdés, vacsora, tápszert kapnak, 250 ml-t kiisszák, majd buli tízig, fél 11.ig is néha.
Váltakozó, hogy ki van fenn késöig, hogy meddig, hogy milyen hangulatban.
Van, hogy mindhárman csak elringatva alszanak el, van, hogy Marlene az ágyba téve elalszik, simizem a hátát, a többiekkel is megpróbáltam, ök bírják tovább, ordítanak, ahogy a torkukon kifér.
A legrosszabb, hogy míg én egyet bent altatok, a másik kettöt kint szórakoztatni kell, mert ha sírnak, a benti sem alszik el.
Mire nagy nehezen elalszanak, gyorsan megcsinálom a kaját hajnalra, eszem én is pár falatot nyugodtan, elöször a nap folyamán, gyoran fürdök és addigra felsír az elsö. (ez kb.este 11-fél12) Esetleg felébreszt mégegyet, akiket gyorsan ki kell hozni a szobából, hogy legalább a harmadik ne ébredjen fel.
Ès innen fogva hajnali 3ig váltakozva felsírnak, mozgolódnak, nyögnek, panaszkodnak, nem alszanak. Nem éhesek, szomjasak néha, kapnak teát és visszalaszanak fél órára, majd újra sírnak.
Majd 3-tól alszanak reggel 5-6ig, megisznak egy üveg tápszert és alszanak még fél8-8ig.
Három gyereket hogy lehet elaltatni az ágyukban?
Nem tudom.
Jó lenne egy éjszakát végigaludni valahára.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Nomi!
    Nem lehet, hogy a foguk miatt van??? Nálunk, szerencsére nincsenek ilyen problémák, bár tudom, bármikor lehet még.

    A napirendetek hasonlít a miénkhez, nálunk is 2x alszanak a Lányok, nem mindig simán, de nem szoktam nappal bemenni hozzájuk, hagyom, hadd dumcsizzanak, este nincs ilyen baj, viszont éjjel, ha felsír az egyik, már fent is van a másik. Szerencsére ritkán fordul elő, de akkor hatalmas hangerővel zendítenek rá. Nálunk is be kell vetni a tápszert ilyenkor, és nem függ ez az éjszakai ébredés az esti evés mennyiségétől.

    Szerintem ki fogják nőni a Lányok hamarosan, ne add fel, tarts még ki! Hamarosan jobb idők jönnek!

    Vivien

    VálaszTörlés
  2. SZiasztok!
    Szegeny anya .eltudom kebzelni milyen lehet mikor az egyik kis csaj folebred,hamar kiveszed es szaladsz is ki vele hogy a tobbi meg veletlenul se ebredjen fol,es ha vissza tettem a masik kis csaj ebred.Hat gondolom hogy sok idod nincs meg ejjel sem piheni.
    A lanyok 2x alszanak de jo kicsit,nalunk Julia ujabban 2x alszik eddig is de az elos alvas legalabb 3-4 ora es a 2-dik is vagy 2 oras.
    Mar olyan is volt most a napokban hogy este 6-kor ugy elaludt hogy reggel 9-kor ebredt,tegnap pedig fel 12-kor aludt ugy el hogy fel 4-kor ebredt.
    Remelem hamar helyre jonnek a csajok es lesz alvas,talan az idojaras valtozas,vagy a hely valtozas lehet az oka de nincs kizarva hogy ep a fogak a ludasak.puszika

    VálaszTörlés
  3. Oh, te szegény! Én eggyel csináltam ezt. Nem akarlak megvígasztalni, de az én lányom lett vagy 3 éves, mire végig aludt egy éjszakát nyüszögés, felsírás és egyebek nélkül. És ő csak egyedül csinálta az éjszakai ramazurit és az is fárasztó volt. Viszont nála nem volt, hogy eddig aludt, aztán jött valami "törés". Korukból adódóan én is a fogukra tippelnék. Azokra meg vannak homeos kúpok, amiket mi nem használtunk, mert nem vált be, de próba cseresznye. Kérdezz meg erről egy dokit vagy hozzá értőt szerintem, hogy ha fogzás, akkor mit adhatsz nekik, még mielőtt egy szép napon orra nem buksz a fáradtságtól. Szememben egy hős vagy egyébként! :)
    A legjobbakat és mielőbbi átaludt éjszakákat kívánok!(azt hiszem ez most a legtöbb, amire vágysz) :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szuletesnapot kivanunk nektek csajok.puszika

    VálaszTörlés
  5. Utólag kívánok én is nagyon jó egészséget, sok boldogságot, vidámságot, rengeteg hancúrozást, játékot és átaludt éjszakákat az egy éves Lányoknak! :)

    Szeretettel:
    Vivien

    VálaszTörlés
  6. Rátok találtam, és csodállak, ahogy olstalak elképzeltem milyen lehet. És még én panaszkodom, hogy 3x kelek egy éjjel. Ha nem gond olvsalak ezután is és szivesen látlak nálam.

    VálaszTörlés