2010. június 3., csütörtök

Vééégre van megint netünk, vagyis az volt eddig is, csak gépünk nem, mindkettö felmondta a szolgálatot.
Idén már nem tudom hányszor kellett javítani öket.

A lányok most megint megfáztak, plán Marlene, megint inhalálunk napi 6x, nagyon köhög, sípol a kis tüdeje, úgy volt, hogy tegnapelött kórház, de aztán csak rendbejött, adják neki a kortizont, csak azzal javul, a kórházban is azt adtak volna, csak intravénásan, de hál Isten nem kellett bemennünk, nem is tudom mi lett volna a másik kettövel itthon.
Anyósom holnap megy haza, ez a látogatás nem ment olyan simán, mint a múltkori, volt egy kis összezördülés, sajnos H. az ö pártját fogta, pedig nem tudta, mi történt, na mindegy, végül anyós tök nagy igazságtalanságot vágott a fejemhez, nem akarom itt részletezni, a lényeg, hogy most már tudom legalább hányadán állunk, majd nagyon vigyázok, hogy kicsit kevesebb segítségre legyen szükségem a jövöben.(majd mi megyünk inkább látogatóba, mint hogy ö jöjjön)
Nekiállt itt rendezkedni is, idehívta a sógoromat és bepolcozták-felfúrták a szauna elötti kis tusolót, amit nem használtunk, hogy nekem legyen hova tenni a takarítócuccokat, végül megkérdezte, én hogy akarom, (már fel voltak fúrva a polcok) erre mondtam, hogy hát milyen jó, hogy engem is megkérdez valaki, elvégre itt lakom.(na ez sem tetszett neki, mert ö jót akart)
Aha.
Mindegy, holnap vége. Amúgy a gyerekeket nagyon imádja és sokat dajkálta öket, csak egy kicsit buzgómócsing, mindenbe beleszól, mindenhol ott van, ha jött a fizikós nö, annak is telebeszélte a fejét, meg a korai fejlesztönek is, a barátaimnak is, akik itt voltak látogatni, nem titok, mennyit fizetek a fizikóért, ide is megírtam, de arról dumált a barátnömnek, hogy én mennyit kiadok erre, hát miért kapjuk a családi pótlékot, az a gyerekeké, tápszerre, pelenkára, kezelésre menjen el, ne a mi dlgainkra.
Azon kívül ,a doki azt mondta kell a kezelés akkor kell, ha tízszer enyibe kerül, akkor sem érdekel.Na, téma lezárva.

Lányok:
Megvolt a 9 hónapos vizsgálatunk, Elisa 8830 gramm, Marlene 7300 gramm és Isabella 6400 gramm, szépen nönek, ügyesek.
Elisának múlt héten kijött az alsó két foga, két nap külömbséggel, semmi szenvedés, láz vagy valami jel, csak úgy ott volt.
Isabella kicsit megszenvedett, de kijött neki már a felsö egyik, a másik meg szerintem holnapra kint lesz ,annyira fehér már az ínye.
Marlene nyálzik, rág mindent, de sehol semmi, már csak ö az egyetlen fogatlan a családban:-)
Isabella a napokban felállt négykézlábra és elöre-hátra rugózik, (kutyázik), nagyon édes, most jött rá milyen jó, már nem lehet felöltöztetni sem, ahogy lerakom, már fordul is át hasra, kész müvészet még bepelenkázni is.
Elisa csak oldalra fordul, nagy néha hasra is, ha elég nagy a lendület, de nagyon meglepödik rajta, hasról hátra inkább vissazfordul, de a feje még nagyot koppanik, mindent nagyon nagy lendülettel csinál, kis gözmozdony.
Marlene próbálkozik a négykézlábbal, de most megint nagyon gyönge, visszaesik a fejlödéssel megint, de pörögni nagyon tud.
Jó taknyosak mindhárman, voltak egy hosszú sétán, lehet hogy az miatt.
Az éjszakáink nem alvással telnek, én a 3 utolsó éjszakán nem nagyon aludtam, sokat köhögnek, bedugul az orruk, arra is felébrednek, jaj, remélem hamarosan jobban lesznek.
Ma át akartunk menni Mo.-ra, de Marlene miatt nem tudtunk, engem délelött elküldtek aludni, mert már mindenben megbotlottam, mindennek nekimentem, olyan fáradt vagyok.
Aludtam 2 órát, nagyon jó volt.
Most megfürdettük a lanyokat, alszanak, kérdés meddig.
Gyorsan ugrok az ágyba én is, jó éjt.

1 megjegyzés:

  1. Szegeny anya van mit csinalj harom beteg gyerekkel es meg jonn az anyos es szepen beleuti mindenbe az orrat.Szornyu nalunk is igy volt,kebzeld az ajtot bezartuk es mire hazjottunk a Julia kisagyabol mindent kimosott,es meg el is koltoztette a helyerol,stb.Hat nagyon kitudok en is akadni az ilyenekre.Lattom nalatok sincs mashogy.A masik dolog ne szoljon mar bele hogy mennyit koltesz a csajokra hat neki nem az egesseguk a legfontosabb,talan zavarja hogy rajuk koltod a penzt ,hatha kell a kezeles akkor kell.
    Ne szoljon mar bele mindenbe,edesek lehetnek a lanyok szepen novogetnek es foguk is van mindjart sok,csak Marline van lemaradva de majd o is potolja.Jo hogy nem annyira veszes a fogzas nalatok.Nalunk meg Julianak nincs egy sem,pedig nagyon varjuk.Edes lehet Izabella ahogy kutyazik vagyis negykezlabazik.Anya bocsi ha valamelyiket veletlenul osszekeverem de meg mindig nagyon nem tudom megkulonboztetni oket es amig vegig olvasom a harmukrol szolo szoveget addig elfelejtem hogy melyikkel is tortent pont az,most arra gondolok hogy lehet hogy nem is Marline akinek nincs foga meg,de nekem ugy remlik,bocsi erte.
    Legyszi irj nekem egy email cimet ide,hogy kuldhessek meghivot a mi blogunkba.puszika

    VálaszTörlés