2010. június 6., vasárnap

Kezdödik a dumakorszak, egyik pillanatól a másikra mindenki elkezdett gügyögni, Elisa már mondogatta, hogy papa, de most sokkal jobban mondja.
Elökészíti a száját, bekerekíti ó formára, aztán :"papa-apa-hapa", ez a repertoárja.

Marlene tegnap óta: Dada-da-da-dada

Isabella:Jaja ja-ja-ja-jajaja-jé
Nagyon édes.
Isabella már nagyon ügyesen négykézlábazik, Marlene is igyekszik, de szerintem most a megfázással nagyon legyöngült, szombat óta antibiotikumot kap, hétvégére meg kaptunk egy kórházi beutalót, ha esetleg rosszabbul lesz, de nem lett, inhaláltunk ezerrel.
Szerintem jobban vannak kicsit, köhögnek, meg taknyoak, de már sokkal jobb, mint a hét elején.
Marlene felnyoma magát négykézlábba, aztán kicsit hintázik és vissza hasra.
Isabella a kiságyban felhúzza magát a peremen és nézeget kifelé a földre.Csináltam róla videot, de a gépünk még nem 100%-os.
(ágyat le kell engedni, mert Isabella ki fog esni, ma meg is csináljuk)

Anyós hogy elment, nagyon jó kis hétvégénk volt, H. sokat segített, sétáltunk a Donauinselen, rengetegen voltak, jól leégtem a 1,5 órás sétában, tök piros vagyok.
Látszik, hogy ez volt az elsö meleg nap, mindenki kivetközve görkorizott, biciklizett, sétált, hármasiker kocsival mi voltunk az egyetlenek, bár ikreket láttunk.
Most várom a kolléganömet ,aki kicsit elviszi a lányokat sétálni, hogy én intézkedhessek, bank, posta, biztosító, stb.
Elötte esznek a csajok, aztán remélem alszanak.
Nagyon meleg lesz ma is, kicsit tanácstalan vagyok az öltöztetéssel kapcsolatban, mennyit, mit adjak rájuk, néha túlöltöztetem öket, néha hideg a kezük, szóval még gyakorlom a dolgot.

1 megjegyzés:

  1. Ugyes a csajok,jo hogy mar nem annyira betegek remelem hamar meg is gyogyulnak.Biztosan nagyon jo volt a seta mivel csak ti voltatok harmas ikrek gondolom meg is csodaltak oket.
    Edesek lehetnek a sok szoveggel.
    puszika

    VálaszTörlés