2010. június 15., kedd

Fejlödés

Felgyorsultak a dolgok, a lányokat nem lehet egy percre sem egyedül hagyni, ha kint vannak az ágyból, még ha a bébikompban ülnek is, Elisa kiborította a kukát, (kb.olyan magas, mint ö), egy másik nap levette a tetejét és kipakolta tetejéröl a koszos pelenkákat, Marlene a cipös szekrényröl pakolt le, föleg a szobapapucsot, amit feltettem, amíg felmostam, mikor elkaptam, pont a papucsot nyalogatta.
Isabella nagyon elbízta magát, ül, ül, ül, aztán borul, már szerzett egy jó nagy puklit a homlokára, lefejelte az egyik játékot, nagyon szívós, kicsit sír, aztán menne tovább rámolni.

Ha a szönyegen vannak, pörögnek ide-oda, aztán megesik, hogy egyik a másik hajába kapaszkodva kúszna elörébb, vagy egy játékra starltolnak ketten, (mindig Elisa nyer, beveti az erejét, csapkod is) vagy hogy az egyik lábikó nagyujját valaki szopogatja, de nem a gazdája.
Rúgják egymást akaratlanul is, mindig el kell húznom valakit a tüzvonalból.

Marlene leesett a heveröröl, egy pillanatra néztem csak másfelé, amíg Elisát felemeltem, Marlene már lenn is volt, az oldalára esett, puffant nagyot.
Annyira meglepödött, hogy nem is sírt, én meg felkaptam, mér nem sírsz, mér nem sírsz, kicsit megráztam, erre elkezdett nevetni.
Hál isten nem ütötte meg magát, nagyon alacsony a heverönk, de akkor is lehetett volna valami.

Ma volt megint fizikó, a csajszi el volt ájulva, mekkorát fejlödtek, persze vannak kisebb dolgok, amin javítani kell, de megkaptuk a gyakorlatokat, amit a köv. 2 hétben gyakorlunk.
Tegnap óta van egy kis segítségem, mivel anyukám most nem tud jönni, anyós meg most ment el, kezdtem elúszni a házimunkával, magyarul kezdett megenni bennünket a kosz.
Próbáltam én pl. felmosni, de a csajoknak van valami szenzorjuk beépítve, hogy aha, most kezdett el valamit dolgozni, ordítsunk kórusban.
Vagy ketten kompban jöttek mentek a lakásban, kerülgettem öket a felmosófával, ök meg megpróbáltak elgáncsolni.
Ismerös ismerösének a barátnöje, én persze egy igazi takarítónöt vártam, olyan nagydarabot, idösebbet , aztán jött egy kis csibe, (neve Scsipe - elsösorban a gyerekek körül segít + takarít is) nagyon helyes, kedves, ügyes, rendberántotta nekem itt a rendetlenség nagyját, nem sokat csinált még, de már van látszatja.
Nagyon féltem mi lesz, mert mindig én tartottam rendet, nem akartam, hogy valaki itt rendezkedjen nekem, de most meg már kifejezetten örülök, mert már nagyon a végét jártuk, kb. eljutottam a minden mindegy szintre, csak már valaki pakoljon össze.
Be kell látnom, hogy egyedül nem megy tovább, nekem is vannak határaim.
A csajszijaimat is szereti (lányok is öt, elsöre mosolyogtak rá) velük is jól elvan, voltak ma sétálni is.
Holnap vinnem kell az autót vizsgára, még nem tudom, hogy lesz, mert nem lesz segítségem, valószínü elöadom a cirkuszi mutatványomat, ami a vészhelyzetekre van, lányok be a kocsiba hordozóba, plusz a kettes babkocsi a csomagtartóba, el a vizsgahelyre (5 percre van tölünk) ott csajokat kipakolom a kettes kocsiba, Elisát és Marlenet, Isabella pedig rám lesz kötve, aztán hazaballagunk.
Ha kész a kocsi, ugyanez mégegyszer, csak gyalog oda, kocsival vissza.
Ès azért sem veszem észre a sajnálkozó pillantásokat!!!!!!
Jó éjt

1 megjegyzés:

  1. Hu tenyleg folgyordultak az esemenyek nalatok.edesek lehetnek ahogy egymas labujait szopzak,maszkalnak,ulnek,jatszanka es egymas hajaba kapaszkodnak.Anya elhszem hogy nem birsz mindent csinalni a 3 csajszi mellett de ezert teged senki sem itel el es nem is nez le,hisz 3 babat gondozni es utanik futkosni meg mas dolgokat is csinalni nem lehet.
    Anya akkor lesz baj ha mindharom menni fog es te szaladhatsz 3 fele utanuk.
    Jo hogy folvetettek a haztakarito not legalabb takarit igy a hazimunka is meglesz,meg setalni is viszi a lanyokat a masik pedig hogy meg szeretik is a lanyok.Anya mindig valami jo megoldast talasz ki mindenre,ugyes vagy nagyon es en nem sajnallak hanem csodallak azert hogy milyen jo anyuka vagy es hogy milyen gyonyoruek lettek a lanyok,egessegesek,nagyok,ugyesek,tudod par ember eddig mar megfutamodott volna mikor 3 gyerek beteg es 3 vinyog meg ilyesmi de te nagyon jo anya vagy es ezt ne felejtsd el.
    Legyszi irj egy email cimet, ide a blogba es en megkapom hog kuldhessek meghivot

    VálaszTörlés