2010. május 24., hétfő

Most is csak gyorsan írok, mindjárt fürdetés, a lányok még sétálnak a papával, anyós meg a sógornál, szóval enyém a kecó, hehe, lehet bulizni.
Már alig várom, hogy hazaérjenek, mert meg sem álltam azóta, mióta elmentek, a hálót raktam rendbe, meg a mosást pakoltam ki, szárítóból behajtogattam gyorsan mindent a szekrénybe, (se törölközöt, se ágynemüt nem vasalok már, söt a pólóimat sem, amiben itthon vagyok, úgyis fél óra múlva le van köpve, meg van nyálazva, jó az úgyis nekem) és elökészültem a fürdetéshez, szóval hajtás volt.
Délelött a Duna szigeten voltunk ,(Donauinsel), nagyon szép idö volt, rengetegen voltak, sokan sárkányt eregettek, fociztak, lacrossoztak, grilleztek, görkoriztak, bicikliztek.
Csináltam képeket is, majd este felteszem, ha még lesz idöm/eröm.

A lányok nagyon kivirultak, mióta nem betegek, sokat fejlödtek mozgásilag is, meg észben is.
Van egy plaofnról lelógó méhecskénk, a Zümmzümm (fantáziánk a névadásban nem ismer határokat, erre mondaná egy ismerösöm, hogy ha lenne kutyánk az Bodri lenne, a macskánk meg Cirmos):-)), na a méhe mindenki imádatának tárgya, meg kell minden nap többször húzni, hogy le fel ugráljon, és nem mutatják , de jelzik, hogy ott a Zümmzümm és húzzuk meg.
Másik nagy szerelem a Morti, öt is napjában párszor meg kell mututni, hogy hol van a Morti?, keresik, lehajolnak és lenéznek a földre, hogy ott van-e.
Marlene nagyon nevetös, szinte mindennel meg lejhet nevettetni, ha mi nevetünk ,akkor ö is.

Elisa 2 napja dumál, eddig is, de most már "bababa", "bübü", meg ilyeneket, Isabella kiabál még mindig, Marlene nem sokat beszél.
Még jövök, megjöttek az embereim a sétából.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kis ugyesek ezek a nagy lanyok,biztosan nagyon mokas az a zumzum ahogy ott ugral a plafonbol lefele,anya hadd el neked nem is kell vasalnod hisz lenne mit vasaljal 5 emberkere magadat is bele ertve,igazad van ugyis nyalazak a ruhadat gondolom harman harom felolrol rangatjak.DE jo hogy neha elviszik a lanyokat setalni es akkor kicsit nyugodtan de akkor is munkalkodsz.Ngayon ugyes vagy anya es te vagy a pelda kepem.
    Kerlek irjd meg az email cimedet hogy eltudjam kuldeni a meghivot a blogunkba.
    Zarta tettem,de ha majd lesz kedved es idod tudjal bekukintani hozzank.puszika

    VálaszTörlés