2010. május 2., vasárnap

Anya

Mindig az szerettem volna lenni, anya.
Jó sokára sikerült és nagyon örülök, hogy így lett, hogy nem hagytam ki ezt az élményt.
Sokat gondolkodtam rajta, miért váratott a sors ennyi ideig, miért pont most sikerült, miért hárman egyszerre, miért....
Végül arra jutottam, hogy szerencsém volt.
Más magyarázatom nincs, pedig végigzongoráztam a "jutalom a sok-sok várakozásért", (hehe) vagy a "már gondolatban feladtam, azért sikerült", (muhaha), van még egy csomó ilyen válasz a fejemben, de végül odajutok mindig, hogy szimplán szerencse.
Lottó ötös, vittem a bankot.
Èrdekes, hogy már akkor is, mikor tudtam, hogy ez lesz az utolsó lombik próbálkozásunk, sosem láttam magam a jövöben gyerek nélkül, tudtam, hogy valahogy anya leszek majd, ha nem is szülök saját gyereket.

Anyának lenni büszkeség, öröm, boldogság.

De anyának lenni nehéz is.

Dönteni kell folyton.

Nyugodtnak maradni, mindig újat mutatni a gyerekeknek, vidámnak lenni, megtanítani öket nevetni, meg sok más mindenre is, a világ dolgait elmagyarázni, késöbb nem mindent megengedni, következetesnek lenni, higgadtan viselkedni, megvédeni öket a sok bajtól, (mindentöl úgysem lehet), humorral nevelni, játszani, felolvasni, vigasztalni, egészségeset fözni, de finomat is, napirendet kialakítani, programokat kitalálni, barátokat szerezni nekik, sütit sütni, szülinapi partit szervezni, jelmezt készíteni, stb.

Hát ez csak egy töredéke annak, mit csinál egy anya.

Jaj, mennyi mindent.

Ès már én is ez vagyok, egy anya.

EZ NAGYON JÒ!

4 megjegyzés:

  1. Boldog anyák napját Neked!

    VálaszTörlés
  2. Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy nagyon jó helyre születtek a lányok!

    VálaszTörlés
  3. Lómami! :) Neked is immár kívánhatok (késve) boldog anyák napját! :) Szép amit leírtál, de ne feledd: Az Anya egy Isten a gyermek szemében. ;)
    Puszi, Lóbaba

    VálaszTörlés
  4. ***** ez egy ötcsillagos bejegyzés volt Nomikám!:)
    meg is rikattál kicsit!
    sok puszi, berry

    VálaszTörlés