2010. április 27., kedd

Unom!

Unom a betegséget, a köhögést, a taknyot, az inhalálást, a gyógyszerekek, unooooooooooom!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ráadásul mi is elkaptuk anyával, most szipog, köhög az egész banda.
Most visszaszámoltam, a gyereke 5 hete betegek.
Mikor lesz már vége?
Holnap megyük gyerekdokihoz Marlenével, ha nem javult semmit a légzése, be kell feküdnöm vele a kórházba.
Kaptunk beutalót, persze nem oda, ismerik, hanem egy tök más kórházba (SMZ Ost)
Bittebittebitte ne kelljen kórházba menni!!!!!
Tegnap még dokihoz is mennem kellett, mert olyan hasfájásom volt, azt hittem vakbelem van, de hál Isten nem, ma laborban voltam, meg szedek gyógyszert, majd hétfön megyek újra, persze ezt külön meg kell szervezni, hogy itt legyen valaki, ha én elmegyek.
Amúgy minden oké lenne, csak ez a betegség ne lenne.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnaljuk hogy ilyen regota betegek vagytok,raadasul te is az vagy anya.Remelem tenyleg hamar eltunik a betegseg es foleg azt remeljuk hogy nem kell korhazba menj a kicsivel mert akkkor mi lesz a masik ket kicsivel.puszika

    VálaszTörlés
  2. Jóó ég !!!!
    Megint suliba vagyok és szerencsére tudok írni.Otthon valamiért nem tudok írni :S
    A csajok nagyon szépek :)A kedvenc kép nekem is kedvenc kép :)Ahogy támasztják egymást.Tündériek nagyon :)
    Gratulálok a két fogacskához is :)

    VIGYÁZZATOK MAGATOKRA!
    Gyógyuljatok !
    Remélem nem kell kórházba mennetek !

    Puszi Vivi

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást az egész családnak!
    Drukk, hogy a kórházat megússzátok!

    VálaszTörlés
  4. Ismerem az érzést. Én is nagyon unom már, hogy az én gyerkőceim is szinte állandóan taknyosak, köhögnek. Állandóan orrszívózunk és a porszívó már szinte családtag nálunk... Jobbulást! Küldünk sok gyógypuszit nektek és drukkolunk, hogy ne kelljen kórházba menni!
    Melcsi, Levi, Zsófi

    VálaszTörlés