2010. április 19., hétfő

Alakul...

Alakul a régi rendszer vissza, a lányok nagyot aludtak éjjel, tegnap 2x sétáltunk, kint alszanak, mint a mormota, ma is elmentem velük, gondoltam összekötöm a kellemest (mármint nekik kellemes) a hasznossal és elbandukolunk a betegbiztosítóhoz, engedélyezetni a fizikóterápiát Isabellának.
Már megvolt az engedély, csak új kellett, mert elfelejtettem ráíratni, hogy a terápia jöjjön hozzánk, ne mi öhozzá.
Elöször is vasárnapvkipróbáltam, beférünk a Schnellbahn liftbe itt nálunk, így elméleileg el tudnánk menni bárhova a 3mas kocsival, ha jön a Wieselvonat, ami egy olyan modern, nincs lépcsöje, csak be kell tolni a kocsit.
Csakhogy nem jött egy átkozoztt Wiesel sem, csak régi vonatok.
20 perc után feladtam, elmentünk a másik irányba a villamoshoz, hogy majd felpréselödünk rá, na aztán szerencsénk volt, mert alig voltak rajta.
Csak 4 megálló a biztosító, ahol nem is volt nagy sor, alig vártunk valamit (ritkán fordul elö, mindig full tele van) elöadtam szerény kis kérésemet, felkészülve, hogy megint 3 hét mire megjön a papír, erre azt mondja a kedves fiatalember, hogy fél óra múlva jöjjek vissza, addigra meglesz.
Csak néztem, mint borjú az új kapura, mert azt is kérdezte, hogy segíthet-e még valamiben? Hát, hö, meg múú, mondtam, aztán odébbálltam.
Kicsit mászkáltunk Floridsdorf centrumában, persze rengeteg ember volt, (senkise dolgozik) rengetegen megállítottak, alig értünk vissza idöben, meg is lett a papír, nagyon örültem, engedélyezték a házi terápiát.
Mire hazaértünk, Marlene nagyon éhes volt, a visszaút utolsó harmadát már végigordította, ugye, aki nem eszik reggelit, így jár, anyja meg nem gondolta, hogy ilyen soká tart a tortúra, nem vitt neki, csak teát az útra.
Na, azért kibírta és a fél üveg tejnél bealudt.
Végül mindenki ügyesen evett, azán Marlene meg Isabella bólogattak kicsit, Elisa fent van azóta is, nagyon dörzsöli a szemeit, de nem mer elaludni, még lemaradna valamiröl.
Tegnap is nagyon jó napunk volt, Zsóka itt volt egész nap, meg még ebédet is hozott, (zöldbabfözeli+kümmelbraten) aztán jól elbabáztunk, meg kipletyóztuk magunkat.
Sokat segített.
Ma is jön, mert vett nekem babatápot DM-ben.
Harald is úton van haza, mi még elmegyünk a csajokkal a postára, megjött az Ebay-os csomagom, (ikerruhák) azt kell elhozni, aztán este játszunk megint, ez most új, leterítem a pokrócot, aztán tombolunk, mindenki pörög-forog, hasról hátra és vissza, megy a csiklandozás, énekelés, tornázás.
Lehet, hogy ennek a hatása, hogy este szó nélkül elaludt mindenki, nem kellett rázni öket, persze a betegség is múlóban, attól is lehet.
Vagy a friss levegötöl, a teliholdtól, a bolygók állásától és a hamufelhö tünésétöl, szóval valami okuk volt tuti rá.
Ma nem tudtam megnyitni a blogomat és a Google-on kellett megkeresnem, egy régi írásomhoz kapcsolt, ahhoz, mikor betöltöttem a 28.hetet.
Megbögetett.
Milyen messze jutottunk azóta........álmomban sem gondoltam, hogy ilyen lesz.
Ilyen nehéz, ilyen szép, ilyen megrázó és ilyen mindent betöltö érzés, ha ránézek a csajokra.

3 megjegyzés:

  1. Öröm volt olvasni írásod....:-)

    VálaszTörlés
  2. Hat igen nehez harom babaval de annal szebb erzes sincs mikor majd harom kicsi lany fog korbe szaladgalni titeket es latjatok folnoni oket.
    Meglattod milyen jo lesz majd elmeselni az unokaitoknak hogy milyen is volt a csajokkal.
    Hidd el nehez de annal nagyobb orom,foleg hogy lathatod az elso lepeseket,az elso szavakat es mindent amit fognak csinalni.
    Igazan jo lesz majd meglatod,most nehez mert kicsik de majd 1-2 ev mulva mar sokkal jobb lesz.
    Te nagyon ugyes vagy es jo hogy vannak jo barataid akik segitenek neked mindennap.
    Imadni valoak a kicsi lanyok.
    DE jo hogy mar jol vannak es alszanak is.
    Orulok hogy hazhoz megy a trnasz es engedelyt kaptatok ra.
    Tudod mit anya szerencses vagy hogy annyi sok ev utan nem egy hanem harom csodaszep kicsi lany anyukaja lehetsz.
    Majd meglattod jobb lesz a helyzet ha mar nagyobbak lesznek.
    Jo nagyot setaltatok es biztos kellemes is volt.puszika

    VálaszTörlés
  3. Judit, annyira jo latni teged a 3lannyal...sugarzol!!!Jo lenne latni benneteket,csak tudnam mikor jutok el Becsbe...millio puszi nektek,Kinga(K.furt)

    VálaszTörlés