2010. március 29., hétfő

Betegség

Sajnos visszaesett Marlene a betegségbe, jobban köhög, mint eddig, orra folyik, söt tegnap óta megkapták a többiek is, köhögnek, taknyosak, este 11 volt, mire elaludtak ,Elisa 1kor már fent volt, felköhögte Isabellát is, de ö aztán visszaaludt.
Elisa csak nálam volt hajlandó elaludni, háromszor tettem vissza a kiságyba, mindig sírva felébredt, aztán feladtam és odavettem magamhoz, fél 4ig aludt, akkor evett, majd kiságyban továbbaludt, egy óra múlva, 5kor kelt Marlene, orrszívás, inhalálás, kúp, tea, ivott, majd egy fél órát vigyorgott itt nekem, aztán betettem a hintába, hátha visszalaszik, közben ébredt Elisa köhögve, orra eldugult, kihoztam, hátha Isabella még tud aludni kicsit. Kb. 7kor aludtak el újra, de én már nem tudok ilyenkor elaludni.
Isabella köhög, de alszik még.
Ma megyek M.-vel dokihoz, nem tudom, vigyem mindegyik lányt?
Remélem felír M.-nek valami rendes gyógyszert, eddig csak homaos dolgokat kaptunk, meg az inhalálót+köhögésre kúpot.
Talán antibiotikum kéne neki?
Lázadozik bennem az ápolónö, miért nem adnak valamit, hogy ne szenvedjen ennyire?

A héten egyedül vagyok, tegnap Andrea barátnöm jött segíteni, ma Zsóka+Àdám, holnap a munkatársam Susi, csütörtökön meg Nevena, egy önkéntes bébiszitter ismerösünk, pénteken meg már jön a banda, anyósom Bad Hallból, sógoromék Svájcból, 2 gyerekkel.
Hál Isten nem alszanak itt, csak az anyós, a többiek a sógorom lakásában, aki Indiában van.
Igy is húzós lesz, a 2 gyerek enyhén fogalmazva is szörnyü rossz.
Pénteken H. föz valami egyszerüt, szombaton egész nap kirándulnak, este kell csak valami, vasárnap húsvéti báránysült lesz, krumplival meg szalonnába csomogolt zöldbabbal, a reggeli-vacsorát meg hidegen megoldjuk, többet senki sem várhat el tölünk mostanában. (hál Isten H. a szakács, én csak mosogatok, de azt meg remélem átveszik a vendégek:-)
Tegnap voltam sétálni Andival meg Brunoval, a SCN-ban, ettünk nagyon finom olasz fagyit, a csajok végig ébren voltak, míg Bruno durmolt. Na ja, ö is csak egy (gyönyörü) pasi:-)))

Ma azt terveztem, hogy ha visszajöttünk a dokitól, elküldöm a csajokat Zsókáékkal sétálni én meg megpucolom a maradék 4 ablakot, de lehet, hogy aludni fogok. Összvissz nem volt 4 óra az alvás, nagyon kivagyok.
Tegnap ketten H-dal nyomtuk, egész este szórkoztatni kellett a csajokat, Zsóka szerint el vannak kényeztetve, de hát mit csináljak, egyrészt nem bírom hallgatni, hogy sírnak, sírtak eleget egyedül az inkubátorban 1,5 hónapig, másrészt felébresztik azt aki épp elaludt, inkább gyorsan felkapom a sírót, mert könnyebb egyet vigasztalni, mint kettöt vagy pláne hármat egyszerre.

Ma megkérdezem a Caritasnál, lehet-e háztartási segítséget kérni, mert nem fogom bírni.
Ùgy érzem, feléltem az erötartalékaimat, nincs több, elfogyott a szusz.
A háztartásról nem is beszélek, fut minden, mosás, vasalás rengeteg, a banki, postai dolgokkal el vagyok maradva, vissza nem hívok senkit, nincs idöm mosogatni, mindig a legfelsö pólót veszem ki a szekrényböl, úgyis mindegy, mit nyálaznak össze, ez mind oké, de hogy napi egy tusolás se férjen bele a napba, az már durva.

Mivel én egy pozitív ember vagyok, nézem a jó oldalát is, nem hízom, söt, egyre fogyok, ami nem baj, van miböl és a sok séta a friss levegön egészséges, igaz, nem én pihenek, míg tolom a kocsit, most olvastam egy mailban, hogy a séta az a gyereknek nem séta, hanem neked az, ö semmit sem vesz észre a dologból:-)))
Megyek összekészülök a dokihoz.

2 megjegyzés:

  1. Szegeny anya tudom hogy nagyon nehez neked 3 beteg kicsi lannyal.Nalunk is szornyu mikor a 2 csajszi egyszere beteg hol az egyik hol a masik kohog ugy ejjel hogy mar levegot sem kap,ez van mostanaban nalunk.Sajnos mi sem maradtunk el a betgesegtol.Szegeny nay tudom hogy nagyon nehez de ki kell birnod es mivel nagyon jo anya vagy ki is fogod birni.Hisz idaig amiken keresztul mentetek es kibirtatok ez most mellett azert enyhebb.Szoval legy eros es kitarto biztosan nagyon hamar meggyogyulnak es ujra jobb lesz a helyzet.A betegseg sajnos mindenkit utoler.De jo hogy mindennapra jonn valaki es segit neked,lattom elore meg van a nagy program.REmelem minden rendben lesz a dokinal es konnyen megy majd.Sok sok gyogypuszit kuldunk.GYogyuljatok meg nagyon hamar.puszika

    VálaszTörlés
  2. Köszi te drága, nektek is jobbulást kívánok és sok-sok gyógypuszi a lányoknak!
    Kicsit jobban vannak az enyémek, éjjelünk nem volt valami jó ,de a mai nap már valamivel könnyebb volt.Remélem gyorsan elmúlik mindenkinél ez a hapcizás.

    VálaszTörlés