2010. február 25., csütörtök








Drága kislányaim, hat hónaposak vagytok. Fél évesek...
Sokat gondoltam erre a fél éves szülinapra, mikor még a hasamban voltak, hogy majd már milyen jó lesz, ugye egészségesek lesznek, ugye nem lesz semmi bajuk, ugye én is megúszom minden baj nélkül azt, hogy negyven évesen erre a hatalmas feladatra vállakoztam.
Hát most itt van.
Gyönyörüek, egészségesek, minden nap mutatnak valami újat és nem adnám semmiért azt az érzést, ami elfog minden reggel, mikor teli szájjal rámmosolyognak, ha bemegyek a szobájukba.
Èn is megúsztam, nem lett semmi baj, komplikáció, eröm rengeteg van és bírom napi 5-6 óra alvással, jobban, mint gondoltam, minden új nap új erövel tölt fel, az utcán egyre büszkébben tolom öket és már nem zavarnak a sajnálkozó pillantások sem.
A legtöbb ember gratulál, kiabál, örül velünk és mindenki kíváncsi a végtelenségig.:-)
Leggyakoribb kérdések:
-két lány és egy fiú? (Isabella sapija vajsárga, a többieké rózsaszín , de egyszerüen nem kaptam három egyforma rózsaszín sapkát)
(ja és erre tegnap, mikor azt válaszoltam, nem , három kislány, erre a néni azt mondta, nem baj, akkor is aranyosak :-)))
-nagyon megeröltetö?
-mikor alszik?
-mi a nevük?
-mekkora súllyal születtek?
-rendesen szültem öket? (hápersze)
-a babakocsit úgy készittettük?
...és még így tovább a végtelenségig, de én szeretek beszélgetni, pláne a kedvenc témámról (hármasikrek) hehehe...
Na szóval hat hónaposak, köszönöm Istennek, sorsnak, valakinek ott fent, aki vigyázott ránk, (apa, nagymamák), hogy ilyen nagy ajándékot kaptunk az élettöl.

9 megjegyzés:

  1. Nomikám, gratulálok a féléves csajokhoz! olyan kis ügyesek és szépek!!!
    az első két kép cime nyugodtan lehetne: szinkronúszás! :)))
    puszi nektek
    berry

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoruek ,egessegesek es az a lenyeg.En is nagy rajongoitok vagyok.Imadom az ikreket foleg ha lanyok es plane ha harman vannak.Meg soha nem lattam harmas ikreket csak titeket.Boldog feleves szulinapot nektek kicsi dragak.Anyira jo hogy vegig nezhettem ahogy fejlodnek a blogon keresztul.Anya te pedig nagyon ugyes vagy hogy ennyi alvassal van erod es energiad hozzajuk.Buszke is lehetsz rajuk hisz gyonyoruek.Ha en mennek el mellettetek az utcan en is megallitanalak de en kernem hogy hadd foghassam meg oket,imadom a kicsi lanyokat.Nekem ketto van de imadom oket.En is szerettem volna ikreket de nem lett.Gyonyoruen hasalnak a csajok es nagyon ugyesek mar.puszika

    VálaszTörlés
  3. Már akartam írni, hogy nagyon boldog féléveset! És milyen ügyes kis tornászpalántáid vannak, váááóóó!

    VálaszTörlés
  4. Boldog féléves fordulót kívánok, nagyon ügyesek a lányok és jó látni, hogy boldog vagy! Megérdemelted már nagyon, jobb helyre nem is születhettek volna ezek a csajszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó ideje olvaslak benneteket inkognitóban. :) Boldogat a lányoknak és nagy gratula a szülőknek, Nektek, hogy törhetetlen energiával vágtok neki, nap-nap után. :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog féléves szülinapot Nektek!
    Adjon Neked és a párodnak Isten erőt, energiát és egészséget hozzájuk továbbra is bőségesen :) És persze sok-sok szeretetet :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog nonapot kicsi lanyok es anya!

    VálaszTörlés
  8. Drága barátnöim és ismerös-ismeretlen olvasók!
    Köszönjük szépen a jókívánságokat mindenkinek!
    Szabinácska, nektek is hasonló jókat!Oda is adnám a kezedbe öket, ne félj!Ha erre jártok el kell jönnöd megnézni öket!
    Kormica, nagyon szépen írtál, köszönjük!
    haNa, köszönjük, gyere továbbra is!
    Renkovic, köszi:-)
    Zsizsik, köszi, ugye milyen ügyesek már? Remélem a Kisjuli is hamarosan egészségben-gyorsan kitornászik a "babaházából"!
    Berrykém, úgy hiányoztok nekem!A szinkronúszás nagyon jó!:-)Tényleg ,ahogy most elnézem öket....puszi nektek, külön Nellinek egyet!

    VálaszTörlés