2010. február 4., csütörtök

Azért élek ám társasági életet....
Ùgy, hogy a társaság jön hozzám, nem én megyek oda.
Pl. kedden is, amikor Móni barátnöm és kisfia Christoph jöttek hozzánk, igaz elöször itt hagytam öket anyukámmal és elrohantam intézkedni, (adóhivatal-félsiker, betegbiztosító nagyon nagy siker, majd a tanács-útlevelek elintézve), késön értem haza, de még volt idönk kicsit pletyizni is, meg süti-kávézni, nagyon jó volt.
A betegbiztosító azért volt nagy siker, mert igaz, hogy 20 percet a rossz sorban várakoztam, (grrr!!!) de aztán átkerültem ahhoz az ügyintézöhöz, akihez tartozott az ügyem, ott még jó 20 percet vártam, de közben megismertem egy nagyon kedves magyar hölgyet, elöttem állt és hallotta, hogy magyarul telefonálok, szóba elegyedtünk és esetleg eljönne nekem délelöttönként segíteni a lányok körül.
Szerdán délelött megjártuk a koraambulanciát, elöször általános vizsgálat volt, ez kicsit húzós szokott lenni, mert az elsö gyereket levetköztetni, vizsgálják (kb.20perc, fél óra) de közben a másodikat vetköztessem, kérdeznek, mit eszik, mennyit, mit szed még ,hogy alszik, miket tud már, stb., akkor az elsö kész (ordít) felöltöztetni (mégjobban ordít), közben válaszolni a másodikkal kapcsolatban feltett kérdésekre, elsö gyerek kész ,továbbadom a nagymamának, majd vetköztetem a harmadikat, öltöztetem a másodikat, (nagyon ordít) válaszolok, stb.

Ezután jól megkésve mentünk a koponyauh-ra, ott is minden rendben volt. Ott nem sírt senki, a lányok méltósággal viselték, hogy az ultrahangos bezselézze a hajukat.
Az ottani vezetö föorvosnö magyar származású, mindig a lelkemre köti, hogy ugye magyarul beszélek a lányokkal és nehogy ne tanuljanak meg magyarul!!!!!!!
Ezek után már csak egy ugrás a labor, ahol már a csajok meglehetösen éhesek voltak, így akitöl pont nem vettek vért, azt etettük.....
(vérvétel-Marlene kicsit nyöszizett, Isabella ordítását még a földstinten is lehetett hallani komolyan, nem tudom, hogy lehet ilyen éles hangja egy ilyen pöttömnek, szabályszerüen fáj, Elisa meg sem mukkant, igaz elötte kapott glukózt cumira, ezzel kenyerezik le a kisbabát, így nem sír.
Aztán le az ambulanciára, a lányok annyira fáradtak voltak már, hogy csak aludtak, pedig a kaja sem volt elég nekik, szerencsére volt nálunk tea, amit nem nagyon szeretnek ,de most úgy megitták, mint a huzat.

Fél 10re mentünk és 2-re értünk haza.Mivel nem számítottam rá, hogy ilyen soká maradunk, délutánra meghívtam három kolléganömet, kb.fél 4 felé jöttek, a csajszijaim még aludtak ,de aztán jutott mindenkinek egy, akit etehetett.
Jó volt kicsit a munkáról dumálni, sajnos két kedvenc betegem is meghalt az osztályon, nagyon sajnálom öket.
Azt mondják a mh nem olyan mint rég, új vezetés, új szokások, hát nem nagyon vágyom vissza...

Végül a vérvétel eredményeket még nem tudjuk, de Marlene fejlödése nagyjából megfelel az elvárásoknak (3 hónaposnak kell számolni öket, ugye a korrigált élekor szerint) , Elisa oké, csak balra nem szeret nézni, azt kicsit fejleszteni kell, bal oldalra rakni a játékot, amit szeret nézegetni, meg fordítva etetni, balról, Isabella meg mivel eléggé le van maradva a többiektöl, kap majd egy kis korai fejlesztést, meg fizikoterápiát, ezt még meg kell szervezni, hogyan lesz.
Ö hason még nem emelgeti a fejét, csak fekszik és nyög, hanyatt meg nem szereti középen tartani a fejét, inkább oldalt, az még kényelmesebb neki.
Viszont ö a legnagyobb vigyori, "dumál", nevet hangosan.
Elisánál van egy kis hormonzavar, de majd kiderül mi lesz a ha meg lesz a véreredmény.
Marlene köldöksérve elmúlt, Isabella lágyéksérve állítólag nem is volt.

A dokinéni szerint kezdhetjük a hozzátáplálást, répával startoljunk, hát én megpróbáltam tegnap, nem volt nagy siker, persze répa jutott mindenhová, szemem alá, fülünk mögé, köpködték kifelé, lehet, hogy még kicsit várni kéne vele.
Ma egyedül leszek, anya hazament, Orsi jön segíteni, aztán szombaton már Harald is itthon lesz ,vagyis délelött elhozza anyósomat, aztán itthon leszünk mind.
(anyósom 2 hétig marad, imádkozzatok értem)

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok Csajok,
    gyönyörüek vagytok es nagyon szepen nödögeltek!!
    ki is eszi azt a 200ml,mert a Mate meg 2 evesen sem hajlando 150ml-nel többet enni........:-)))))
    Minden elragadtatasom es tiszteletem a tied Nagylany,hogy igy birod a kicsikkel,ilyen strammul.
    Sok-sok puszi
    Marcsi

    VálaszTörlés
  2. SZIASZTOK!szepsegesek a csajok,de jo hogy te is tudsz tarsasagi eletet elni,csak annyi hogy hozzad mennek el a baratnok.edesek lehetek egyutt a gyerekek.puszika es hamarosan jovunk

    VálaszTörlés
  3. Szia Marcsi, Elisa eszik annyit, napi 4-5ször, hát nem is csoda, hogy ilyen kis bumszli, dupla fodros a combija:-)))Puszi nektek is

    VálaszTörlés