2010. január 24., vasárnap

Annyi látogatónk volt az utóbbi napokban, a lányok nem akartak elnyugodni, ha valaki itt van, fenn akarnak lenni, alvásról szó sem lehet.
Persze a szemeik vörösek, extrém nyügösek, de igyekeznek nyitva tartani a szemüket, nehogy elmulasszanak valamit.
Ja meg a látogatók kezében lehet a legjobban aludni, de jaj annak , aki leteszi öket.
Èjjel nagyon jók, este fél 10-10 körül van az utolsó etetés és utána legkésöbb fél 11-kor elalszanak, reggel 6-7ig is, Elisa akár fél 9-ig is alszik.
Persze így én is jobban bírom a nappali menetet, de sokszor alig várom, hogy este 10 legyen.
Most egy hétig egyedül voltam velük, elég jól ment, de nagyon elfáradtam, nagyon vártam, hogy H. délután hazaérjen a munkából.
Sajnos egy mormotához mentem feleségül (bár ezt eddig is tudtam, csak nem tünt fel ennyire) bárhol, bármikor képes aludni, ha délután alszik egy-két órát, utána vacsora és képes megint reggelig aludni. Èn nem tudom, hogy lehet ennyit aludni, én nem tudnék. Nekem max. 6 óra jut naponta, bár nem is kell több, azzal megvagyok.
Ebböl származnak külömbözö feszültségek, mármint a mormota meg köztem, de már csak 10-15 év és beköszönt az öregkori álmatlanság, addig már féllábon is kibírom.:-)

Az alvás mindenkinél más, Marlene most újabban hason, nagyon jól alszik, de kell egy ideig simogatni, döcölni, míg elalszik, néha fel is kell venni, annyira keservesen sír.
A pelenkát a feje alatt összegyüri és az arcához szorítja, a cumit kiköpi mire elalszik, néha nyalogatja az öklét, nagyokat cuppog, úgy alszik el.
Elisa szopja az ujját, azzal elaltatja magát, míg megtalálja, közben szemet dörzsöl, nevetgél a feje fölött forgó zenélö mobilnak, végigkóstolja minden ujját, aztán egyszer csak alszik, hanyatt, kezei szétvetve.
Isabella fejénél a rácshoz van kötve egy piros-fehér nagyon tarka kendö, még akkor akasztottam oda, mikor igyekeztünk a jobb oldalra irányítani a figyelmét, mert mindig a bal felén aludt, így kicsit lapos volt ott a feje.Az közben szép formás lett, de a kendö maradt és egyszer, mikor már nem tudtam mivel kössem le, egy csörgöt húztam a kendöre. Elöször csak ütögette, aztán rájött, hogy a kendövel lehet az arcát simogatni, így elalvás elött cumizik és a kendövel simizi az arcát, söt már néha azt veszi szájába cumi helyett, jól megcsócsálja mielött elalszik.

Ha már mindenki alvásáról esett szó, megemlítem magamat is, én úgy alszom, hogy mire a párnára ér a fejem, már öntudatlan vagyok. De gondolom ezzel minden gyakorló anya így van.
:-)))

2 megjegyzés:

  1. Ó persze, még 1 babánál is, nemhogy háromnál :) :) :) Nem semmi energiád lehet!
    Klassz, hogy már végigalusszák az éjszakát mindhárman!

    VálaszTörlés
  2. Hat ugy lattom mindenkinek megvan a maga alvasi szokasa,edesek lehetnek a csajok ahogy alszanak.Hat apatol nem szep hogy alszik es nem segit neked a harom kiscsajjal .Az en parom is ijen alvo mormota akarhogy sirjanak a csajok o tud aludni o sem zavarja,nem keszitenel egy kozos videot a csajokrol ahol mindharman vannak es folteszed szeretnem latni oket mozgasba is,segitek hogy hogyan rakd fol ha nem tudod.puszika

    VálaszTörlés