2009. december 29., kedd

Remélem mindenkinek szép, nyugodt ünnepe volt, mi nagyon csendben ünnepeltünk, anyós, Harald, lányok meg én, két etetés között volt meg a vacsora+ajándékozás.
Megittam két pohárka Baileys-t, sikerült is elszédülnöm, hiába na, kijöttem a gyakorlatból :-))

24.én délután gyönyörü napos idö volt, elmentünk sétálni, nálunk már minden kész volt kora délutánra, de láttam embereket fenyöfával rohanni, hogy azok mikor lettek kész az ünnepre?
A csajoknak tetszett a fenyöfa, nézték a szép fényeket, de legjobban még mindig a fekete meg barna képkeretek imádják a falon, tekerik a fejüket, akárhogy tartjuk öket, a képeket bámulják.

Sokat mosolyognak, gügyörésznek, napközben egyre többet vannak fent és 24.-én végre átaludták az éjszakát, este 10töl reggel 5ig aludtak, ilyen még nem volt, ez lett a legnagyobb karácsonyi ajándékunk, egy jó nagy alvás.
Azóta is 6-7 órát alszanak éjjel, nagyon jóóó....!!!!!!!!!!!

Elisa 5200 gramm, Marlene 4970 gramm és Isabella 3970 gramm, nemsokára eléri a 4 kilót.
Isabella annyira tátogat, akarja mondani a magáét, de még nem nagyon jön ki hang , bezzeg Marlene "dumál", föleg "heö", "geee" és sikongatások jönnek ki, de már hehe is volt, skat nevet.
Rettentö hisztis, ha lehet ezt mondani egy 4 hónapos babára, kézben alszik, mint a mormota, de ahogy közelít a feje a matrachoz, már a szeme kipattan és kezdi a sírást.
Tegnap pl. csak este 11kor aludt el, de már du.5 óta fent volt, nem lehetett letenni, nagyon szívszaggatóan tud sírni.

Elisa ha fel is ébred, elnézeget még vagy fél órát, sokszor meglepödök, ha bemegyek, csönd van és ránézek, ö meg néz engem nagy komolyan.Vagy nevet.

Isabella nagyjából mindig sírva ébred, mert nagyon éhes, éles mély hangon ordít, de ha kiveszem az ágyból még elnézeget a hintában, vagy visszaalszik.

Ma ment vissza anyósom, jó volt hogy itt volt, segített sokat, rendes volt nagyon.
Jöjjenek a képek, ennyire futotta, mert rögtön etetés...

1 megjegyzés:

  1. Hat anya le a kalappal elotted harom kislany es meg van idod irni is.Tenyleg nagyon nagy ajandek volt a lanyoktol hogy aludtak ejjel.puszika

    VálaszTörlés