2009. december 1., kedd

Ma a csöpögö esöben ki kellett menni a lányokkal, mert nem maradtak el, úgyis kellett menni a gyógyszertárba, így Harald eltolta öket, én meg aludtam egy órát, hát mit mondjak, valami isteni volt.
Megjött a vitaminjuk, amit 3 hete rendeltünk, jó soká tartott, Olaszo.-ból jön, remélem hamarosan váltunk valami hazai vitaminra.
Holnap lesz a koraszülött ambulancián a kontroll, remélem, hogy minden oké lesz, a lányok nönek, biztos megint megdicsérik öket.
Még van pár gyógyszer, amit adni kell, vas, folsav, Elisának a pajzsmirigyére Thyroxin, ezeket szeretnénk elhagyni.
Meg a monitort, ami még mindig van, igaz nem nagyon használjuk, már csak éjszakára kéne, de ritkán kapcsoljuk be.(légzés és pulzusfigyelö)

A lányok mostanáig anyatejet kaptak, most már nem elég, amennyit esznek, nem tudok produkálni, ( napi 2 liter kéne kb.) pláne ilyen kialvatlanul, fáradtan, a babatápszert jobban isszák, mint a tejemet.
Augusztus 27. óta fejek, minden nap és éjjel, elég volt, elfáradtam. Sokszor nincs rá idöm sem, mert elsök a csajok.
Igy befejeztem a fejést, ezután csak tápszert kapnak.
Három hónaposak most, sok baba eddig sem kap anyatejet, örülök, hogy eddig el tudtam öket látni vele.

Most már csak azt kéne meggondolni, mit csinálok a rengeteg idömel, amit eddig fejéssel töltöttem:-)))

1 megjegyzés:

  1. Nem semmi 2l naponta :)
    Nemlehet egyszerű a 3 csajszival :)
    Eltudom képzelni amikor kórusba nyomják este a sírást !De annyira édesek amúgy meg :)
    Az előző bejegyzés nagyon tetszett hogy a csajokról írtál külön beszámolót :)
    bejelentkeztem rendszeres olvasódnak ha nembaj persze :)

    Én is blogolok nekem a blogom elvileg a két pacimról szólt az elején de most már mindenről ami velem és körülöttem történik :)Ha gondolod és lesz időd akkor gyere és nézz be hozzám :)Szívesen látlak ,,vendégségbe" :)

    http://www.spritepaci.blogspot.com/

    Puszi és vigyázzatok magatokra!!!
    Vivi

    VálaszTörlés