2009. december 8., kedd

Annyi történt csak Mikulás óta, hogy anyukám hazament, érzem is a háztartás súlyát a vállamon, kicsit akadozik a gépezet, de annyi baj legyen, a legfontosabb, hogy a csajok jól vannak. A többit majd behozzuk.
Hétvégén anyósom volt itt, meg H. bátyja a kislányával Svájcból, itt is aludtak, hát ilyet mostanában nem vállalunk, az ittalvós bulikhoz mi még kicsit felkészületlenek vagyunk.
A lányok éjjel 2kor keltek, persze anyósom is felébredt, kijött, segített etetni, aztán Carolina, a kis unokahúg is fent volt, (7éves), mire mindenki megint ágybakerült, volt 4 óra. Mi ketten lerendeztük volna 1 óra alatt az egészet, így meg majd leestem a székröl fáradtságomban, mire kész lettünk.
Amúgy jó volt, hogy itt voltak, csak fárasztó.
A lányok kaptak fodros ruhát a svájciaktól, nagyon csinosak lesznek benne.

Ugy néz ki anyósom jön karácsonyra mégis, H. nem bírja elnézni, hogy egyedül legyen otthon, (Felsö Ausztriában lakik és amúgy Svájcban a sógoroméknál szokott karizni, csak most valamin veszekednek és kikötötte, hogy ö oda nem megy), na szóval kari elött 1-2 nappal jön, aztán egy hétig marad.
Annyit még ki lehet bírni...
Nem gonosz, vagy ilyesmi, engem nagyon szeret, csak hát kicsit bogras, rengeteget beszél, pedig én sem vagyok Kismiska duma terén, meg ezer jótanácsa van mindig.......
Mondtam, hogy az én anyukám 21.-én megy haza, (mert ö meg otthon akar lenni az ünnepek alatt) és szilveszterre jön vissza, úgyhogy a két ünnep között jöhet.Beszigorítottam.
Az elsö verzió december elején az volt, hogy 1 hónapig marad, ki bírja azt ki? :-)))(gonoszmeny)

Ma itt volt a Barbara, a növér, fürdettünk, mértük a lányokat.
Marlene 4200 gramm, Elisa 4490 gramm és a kis Morzsikánk, Isabella 3500 gramm!!!!!
Nem is csoda, mert ö az elsö aki kel és nagyon hangosan, éles hangon ordít, ahogy a torkán kifér, majd levideózom, tiszta agresszív tud lenni, ha éhes, nem is tudom kitöl örökölte, khm...khm...

(ha ideges/bolond vagyok, a közeli hozzátarózóim egyböl azt kérdezik, ettem-e már) :-)))

Ha Isabella nem lenne olyan éhes, a többiek már simán átaludnák az éjjeleket, ma pl. éjjel 1töl reggel 3/4 7-ig aludt mindenki és éjjel 1kor is Isabella keltette a bandát.Persze az éjjel egyet úgy kell érteni, hogy kettö, negyed három felé lettünk kész az etetés-büfi-pelenkázassal és utána aludtunk majdnem 7ig.
Jó 4 óra alvás, nagyon jó volt.

Tegnap vettünk egy kettes babakocsit, ami egymás mögötti, igazából testvérkocsi, de jó nekünk is.
Belepakoltuk hátra Isabellát, elöre Elisát, Marlene meg a papán lógott hordozóban, (az tetszett neki igazán, mert így belebújatott valakibe) ééés......villamossal+ sétálva elmentünk a floridsdorfi karácsonyi vásárba puncsot inni. (ez a mi kerületünkben van)
Jippiiiiii!!!!!!!!!!Kimozdultunk az utcánkból!
Sajons nem fotóztunk, de majd megyünk még!
Èn egy narancsos puncsot ittam, volt még málnás, marcipános (boáá) meg vaníliás is, de az enyém nagyon jó volt, leszámítva, hogy olyan régen ittam alkoholt (pedig nem lehetett sok benne) hogy örültem utána, hogy kapaszodhatok a gyerekkocsiba:-)))

Jó kis kirándulás volt és nem tünt fel senkinek a három bébi, olyan jó volt "normálisnak" lenni, senki sem szólított le bennünket, nyugiban jöttünk-mentünk.

A lányok kaptak téli lábzsákokat, mert úgy láttam fáznak a sima overáll+takaró kombinációban és nagyon jó meleg volt kezük, lábuk, mikor hazajöttünk, szóval kellett nagyon, pláne ha még hidegebb lesz.
Ma is mentünk volna egy kört, mert ünnepnap van es szép nyugodt kint minden, de esik az esö.
Ha eláll, még talán kimerészekedünk. Most megyek etetni.
Marlene és Elisa 120-140 ml-t eszik, Isabella 110-120 között, mikor hogy, de ö a legéhesebb mindig.

1 megjegyzés:

  1. Jajj!!!!A
    csajok eszméletlen csinik annyira édesek :)
    Nektek is Boldog Mikulást bár késve :)
    ÓÓÓ de szeretnék én is ilyen karácsonyi vásárra menni Németországba vagy Londonba ahol nagyobb a sürgés forgás :)
    A lányok már jó nagyok :)
    Sok puszi nektek Vivi

    VálaszTörlés