2009. november 7., szombat

Ezt szerdán írtam, aztán mentettem, gondoltam közzéteszem, aztán írom továb, de csak most, szombaton jutottam hozzá, hogy tovább írjak.
Az ambulancián minden oké volt, volt vérvétel, Marlene még mindig vérszegény, de nem kell neki a szuri már, csak vasat kap továbbra is.
Nemvolt nagy sírás vérvételkor, mindenki nagyon jól viselkedett.

Sajnos a tej nem elég már, napi 1,4 liter kellene nekik, de azt már nem bírom kitermelni, így 2 evési idöpontban babatápot kapnak, a többiben meg a tejet.
Nagyon megdicsérték amúgy a csajokat, nagyon szépen fejlödnek, mindjárt beírom az aktuális súlyokat is, már szinte óriások, föleg Elisa, tokája, pofija nagyon kerekedik.
A monitor még marad, mert 3 negatív elemzés kell, hogy elvegyék, már kettö van.
Mostantól csak éjjelre kell bekapcsolni, nappal nem kell.

A lányok fejenként háromszor kakiltak be a vizsgálat alatt, égett a fejem, mert egyikük lekakilta a kis dokinöt, de ö csak mosolygott, mondta, hogy rosszak a reflexei, mert el kellett volna ugrania a "lövés" elöl. :-)))

Babasúlyok október 28.-án

Marlene: 2580 gramm
Elisa:2740 gramm
Isabella:2280 gramm

November 1.-én:

Marlene:2830 gramm
Elisa: 2930 gramm
Isabella:2370 gramm


November 4.-én:

Marlene: 2960 gramm
Elisa:3070 gramm
Isabella: 2450 gramm

Ez most az aktuális súlyuk. Nagyon jól esznek, Isabella mióta eljött a nov.4.-e, amikorra ki lettem volna írva egy babával, (ha nem hárman ettek volna, ekkor szülök) hangosabb lett, sokszor ö az elsö, aki jelentkezik, hogy éhes, nagyon erös, éles hangja van, kiabál, nem sír, ugyanúgy sír, ahogy eszik, szépen szünetet tart két kiabálás között, beosztja az erejét.

Amúgy heti egyszer mérik öket, csak most egyik nap a növér mérte itthon, utána 4 nappal meg az ambulancián mérték öket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése